Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 234567891011
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 110
  1. #101
    bassman
    Gość

    Domyślnie

    Ja takze poprosze o dwa identyfikatory - co prawda jeszcze na 100% nie wiem czy bede z druga osoba ale lepiej niech nie bedzie wykozystany niz maja byc potem problemy. Jakby co to koszt dodatkowego identyfikatora pokryje.
    Pozdrawiam.

  2. #102
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES / ETM
    Auto
    2x 33
    Postów
    1,323

    Domyślnie

    Cytat Napisał radek155
    Indentyfikatory nie sa płatne To jest wliczone w opłatę za Zlot
    Dla mnie dwa ID, tym samym dopisuje sie do listy uczestnikow zlotu, mam nadzieje, ze nie za pozno

  3. #103
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Bytom
    Postów
    41

    Domyślnie

    Witam kasa wplacona. Wiec moge oficjalnie prosic o 2 identyfikatory.Dzieki do zobaczenia.
    AR

  4. #104
    spike
    Gość

    Domyślnie

    witajcie,jak juz moze wiecie z pomorza mialo przyjechac 5 autek,niestety dwie alfy(Daevit,Piotrek)z wielkim ich zalem nie moga uczestniczyc w zlocie. Natomiast mi sie udalo sie w pewnym sensie bo dzis odebralem swoja belle ,gdzie stala w warsztacie po niewielkiej stluczce,takze bedziemy chociaz honorowo w trzy autka,do zobaczenia bez przygod w drodze do Bielska

  5. #105
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    518

    Domyślnie

    Ja ostatni tez nie bede jutro o 16.00 wyjezdzam i mysle ze okolo 20 bede juz w szczyrku u rodzinki :mrgreen:
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  6. #106

  7. #107
    Administrator ds. serwera Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Zawiercie
    Auto
    156 SW 1.9 JTDm
    Postów
    2,163

    Domyślnie

    milej zabawy, zeby Wam pogoda dopisala i wszystkim wachy starczylo - bo tylko to jest problem w alfie w dojezdzaniu do celu :twisted:

    czekam na fotki...

  8. #108
    ViP Romeo Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    145 1.6TS, 166 Q2 2.5 V6
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    Cytat Napisał radek155
    No Panie i Panowie pierwszym, który wyrusza na zlot jestem ja i Gosia hehehe.
    Ja w Bielsku byłem już 4 godziny przed twoim wyjazdem z Opola :twisted:

  9. #109

  10. #110
    pumba
    Gość

    Domyślnie

    no i na 2 godziny przed zlotem ładnie sie prezentuja alfy w bielsku jest ich dzis więcej a bedzie jeszcze więcej

Podobne wątki

  1. [Temat organizacyjny] Gorzów Wielkopolski - spot
    Utworzone przez bobryt w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-01-2009, 15:33
  2. [Temat organizacyjny] Spocik podkarpacie?
    Utworzone przez kubatron w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 26-10-2008, 23:27
  3. [Temat organizacyjny] Zdjęcia z zlotu 09-10.09.2006.
    Utworzone przez siwy144 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-09-2006, 17:41
  4. [Temat organizacyjny] Piknik Bielsko -Biała PŁATNOŚCI
    Utworzone przez Rafał w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-08-2006, 23:02
  5. [Temat organizacyjny] bydgoszcz ...
    Utworzone przez KUBAS w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-04-2006, 13:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory