Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale Zrób to sam - Czyli instrukcja serwisowa pisana przez naszych użytkowników. W tym dziale przeczytasz m.in. jak wymienić termostat, filtry, żarówki, tarcze i klocki hamulcowe, a nawet sprzęgło czy pasek rozrządu.
UWAGA!!
W tym dziale publikujemy opisy napraw, przydatne dane techniczne itp. Nie komentujemy i nie zadajemy pytań!
  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    5,733
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    36 d 5 h 40 m

    Domyślnie [156] Przeróbka interfejsu VAG KKL dla obsługi rozszerzonej o ABS, AIRBAG.

    Uwagi z dnia 01.04.2010:
    1. - pojawiły się interfejsy VAG KKL np. od Viakena już przerobione , z przełacznikiem, cena okolo 100 zł
    2. - na samym dole link z wszystkimi zdjęciami.


    Co będzie potrzebne
    1. interfejs VAG KKL , 49.50 zł od sprzedawcy POKWAP_PAWEŁ lub PMFactory
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2215946
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=15195610

    2. dwa przełączniki TSS1250R, cena 0.35 zł + 14 zł transport.
    Są to podwójne przełaczniki, jedna sekcja będzie użyta do połączeń, druga sekcja będzie pełnić funkcje montażowe.
    z tej strony WWW
    http://mse.beep.pl

    3. piłka do metalu, pistolet klejowy, sprawności manualne w lutowaniu, lutownica, przewód połaczeniowy. ( ja stosuję kynar 0.5 mm, może być dowolny np. telefoniczny 0.5 mm ).

    4. należy zaznaczyć że przeróbka taka jak ta poniżej powoduje utratę gwarancji na zakupiony interfejs.

    5. trochę czasu, należy rezerwować około 1 godziny.

    krok 1
    - należy sprawdzić interfejs , jego sprawność elektryczną ( np. za pomoca programu Unidiag, Alfadiag) zgodnie z przyklejonym tematem "Unidiag alez to bardzo proste."

    krok 2
    - rozbieramy interfejs rozkręcając go śrubokrętem krzyżakowym, do odkręcenia są 4 śruby z łbem krzyżowym.

    krok 3
    - górną obudowę interfejsu, tę z otworem na diodę LED nacinamy piłka metalowa na całej szerokości do głębokości 6 mm. Nacięcie robimy na wysokości 4 wypustu.
    Drugie nacięcie robimy w odleglości 7 mm od tego pierwszego. Będzie to miejsce na przełącznik.
    --


    krok 4
    - przełączniki modelujemy, wyginając je jak na zdjęciu.
    Proszę tylko zwrócić uwagę aby zapadka metalowa na obudowie przłącznika była na górze a nie na dole , gdzie będzie klej.
    --


    krok 5
    - przełączniki od strony sekcji montażowej zalewamy klejem z pistoletu.
    --


    krok 6
    - przerywamy połaczenia tak jak na zdjęciach, mają być zrobione 3 przerwy.
    --

    --


    krok 7
    - lutujemy przełączniki, 7 OBDII (biały przwód), kros czerwony, 1 ABS (niebieska ), 3 AIRBAG (niebieska ), K obwód drukowany (czerwony).
    Kolory nie mają znaczenia, tutaj użyto takich kolorów w celu identyfikacji.
    --


    krok 8
    - robimy połączenia 1 pin OBDII ( ABS ) z 1, 3 pin OBDII ( AIRBAG ) z 2 obwodu drukowanego.
    --


    krok 9
    - łączymy pozostałe przewody.
    --


    krok 10
    - składamy resztę w calość, przekładając przewody pod obwodem drukowanym.
    --


    krok 11
    - jeszcze tylko "profesjonalny " opis i można testować.
    w położeniu jak na zdjęciu działa linia K z ECU samochodu.
    Włączenie jednego przełącznika do przodu, w kierunku złacza OBDII uruchamia daną funkcję.
    Drugi przełącznik musi być w pozycji do tyłu, wyłączony.
    --


    ABS
    --


    AIRBAG
    --


    - poniżej link do wszystkich zdjęć z tematu.
    --
    http://rapidshare.com/files/372216582/VAG-KKL.rar
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 05-04-2010 o 12:21
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    + G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF Nexus.

  2. #2
    ViP Alfa i Omega Avatar jazzu
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 SW 1.8 TS (2001)
    Postów
    379
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    4 h 44 m

    Domyślnie

    hmm, można to jeszcze zrobić tak,
    przerwać podłączenie 7 i w to miejsce wsadzamy przełącznik DIP Switch

    http://allegro.pl/item864655127_lisp...h_x4_2szt.html

    najlepiej na kawałku płytki uniwersalnej wierconej

    http://allegro.pl/item858435651_uniw..._wiercona.html

    reszta w obrazkach
    Załączone obrazy Załączone obrazy [156] Przeróbka interfejsu VAG KKL dla obsługi rozszerzonej o ABS, AIRBAG.-odb2.jpg   [156] Przeróbka interfejsu VAG KKL dla obsługi rozszerzonej o ABS, AIRBAG.-20091225142.jpg  
    I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem, tak świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem...

  3. Thanks Winiar00 thanked for this post

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. [147] Wybór interfejsu diagnostycznego do TS
    Utworzone przez drift-r w dziale 147
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 11-12-2011, 22:34
  2. Zakup Interfejsu do 166 2,4JTD
    Utworzone przez sonic64 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-08-2011, 15:05
  3. Dotyczy interfejsu na MAX232
    Utworzone przez alfawm w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-12-2009, 08:35
  4. [156] Montaż interfejsu USB
    Utworzone przez Bartosz w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-01-2009, 11:56
  5. [147] /[156] Testowanie nowego interfejsu do JTD
    Utworzone przez bubu321 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-12-2008, 21:07

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

vag kkl przełącznik

przeróbka kabla kkl

przerobka vaga pod fiata

przeróbka kabla vag kkl

modyfikacja interfejsu vag kkl

kabel vagkkl opis przełącznika

przerobienie kabla vag kkl alfa romeo

schemat interfejsu vag piny

kkl jak przerobić

modyfikacja kkl

przeróbka kabla obd2 vag kkl niebieski

vag kkl usb przerobka

interfejs vag piny

vag kkl przerobka can

jak sprawdzić interfejs vag k can

jak przerobic interfejs vag kkl usb do opla

jak przerobic vag na kkl

opis kabla obd2 vagkkl

jak sprawdzic kabel wag kklobdii kkl schematczy po przerobieniu interfejsuinterfejs kklinterfejs do vag118p3kolory i piny w kablu vagjak przerobijak przerobic sedicivag kkl opis pinvag kkl obd2 stilo mozliwoscibudowa interfejs vagjak przerobić wag kkl na can k hexjak przerobic vak kkl usb do oplapotrzebny schemat płytki pod interfejs adsmodyfikacja interfejsu vag kkl opelch340t reanimacjapoduszka fiat obd2poduszki fiat obd2schemat kkl opelprzeróbka VAG KKL na hex can usbinterfejs vag opel opis pinówobd2 przerobienie na adsinterfejs kkl opel schemat jak przerobić vag kkl obd2 na oplaprzerobienie kabla vag do alfa Romeo kabel vag kkl z airbagprzerobka kkl na inpafiat stilo opis obd 2 airbacjak przerobic kabel vagVAG OBD II KKL budowajak przerobic interfejs vag kkl do fiata schematvag kkl ftdi schematinterfejs inp vagprzerobienie vaga pod oplajak przerobic interfejs wag kkl usbvag interfejs obdii do oplakkl interfejsprzerobka kabla kkl obd2vag vcds schematvag com schematprzeróbka vag kkl na canobdii opel opisprzerubka kabla do inpakkl vag jaki pinczy vagiem kkl sprawdze oplajak ustawić vag usb airbagch340t możliwościkkl interfaceschemat multi vipjak przerobić vag usb do oplainterfejs ads pod usb schematvag interface schema vag kkl fiat air bagjak przerobic kabel kkl do vcdsfiat stilo vagkkl air bagobd kkl schematprzeróbka vag k can na vcdsschemat interfejsu kkl na usbprzeróbka interfejs diagnostyczny HEXod czego przełączniki w vagkklvag kkl obd2 schematinterfejs opel absopel kkl absniebieski vag usb kklkabel vag schematprzełącznik na vag kklvag kkl przerobienieopis wyjść abs alfavag com schemat cankkl przerobienie fiat

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory