Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale Zrób to sam - Czyli instrukcja serwisowa pisana przez naszych użytkowników. W tym dziale przeczytasz m.in. jak wymienić termostat, filtry, żarówki, tarcze i klocki hamulcowe, a nawet sprzęgło czy pasek rozrządu.
UWAGA!!
W tym dziale publikujemy opisy napraw, przydatne dane techniczne itp. Nie komentujemy i nie zadajemy pytań!
  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar misiek718
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    strzelno
    Auto
    alfa romeo 156 1.9JTD 1998r
    Postów
    290
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    6 d 22 h 49 m

    Domyślnie Czyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD

    Proszę o opis czyszczenia.
    Ostatnio edytowane przez piotriix ; 22-01-2010 o 13:01

  2. Thanks tommy288 thanked for this post
  3. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    AR GT 1.9 JTD
    Postów
    567
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    1 d 21 h 58 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiek718 Zobacz post
    czy regulator na pompie wysokiego ciśnienia mozna go wyczyścic i jak to zrobic.
    Wykonać następujące operacje:
    1. Sprawdzić, czy kluczyk wyłącznika zapłonu znajduje się w położeniu STOP, a następnie odłączyć zacisk bieguna ujemnego (-) akumulatora.
    2. Odłączyć szybkozłączkę przewodu powrotnego paliwa z filtra paliwa, po stronie przewodu kolektora powrotnego paliwa.
    3. Odłączyć szybkozłączkę przewodu powrotnego paliwa do zbiornika po stronie przewodu kolektora powrotnego paliwa.
    4. Odłączyć przewód łączący elektrowtryskiwacze z kolektorem powrotnym paliwa, po stronie kolektora powrotnego paliwa.
    5. Odkręcić śruby i wyjąć przewód kolektora powrotnego paliwa po uprzednim odłączeniu od kolektora przewodu powrotnego paliwa z pompy ciśnienia.
    6. Oczyścić pompę wysokiego ciśnienia używając produktów do czyszczenia na zimno i osuszyć sprężonym powietrzem.
    7. Odłączyć złącze elektryczne od regulatora ciśnienia paliwa.
    8. Odkręcić śruby mocujące regulator ciśnienia paliwa.
    9. Obrócić ręcznie w gnieździe regulator ciśnienia w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i wyjąć go.
    10.Usunąć zanieczyszczenia znajdujące się na otwarciu pompy ciśnienia i w szczelinach na powierzchni.
    11.Przed zamontowaniem regulatora ciśnienia paliwa sprawdzić, czy pierścień uszczelniający metalowy (1a), pierścień uszczelniający czarny lub zielony (1b) i pierścień uszczelniający wspornika biały nie są uszkodzone i umieszczone prawidłowo.
    12.Nasmarować wszystkie pierścienie uszczelniające czystym olejem napędowym.
    13.Umieścić regulator ciśnienia paliwa w gnieździe na pompie ciśnienia.
    14.Obrócić ręcznie w gnieździe regulator ciśnienia paliwa w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i nacisnąć do momentu zetknięcia powierzchni połaczenia.
    15.Ustawić prawidłowo regulator ciśnienia paliwa.
    16.Dokręcić z wymaganym momentem śruby regulator ciśnienia paliwa /0.8 ÷ 1.0 daNm/
    17.Podłączyć złącze elektryczne do regulatora ciśnienia paliwa.
    18.Połączyć zacisk ujemny (-) akumulatora

  4. Thanks cichy83, piotriix thanked for this post
  5. #3
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Postów
    2,768
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    30 d 1 h 51 m

    Domyślnie

    Dorzucę zdjęcia:


    Na pierwszych dwóch wrzuciłem lokalizację tego regulatora.

    Zdjęcie przedstawia regulator. Widoczne są dwa małe oringi(biały i zielony). Widoczny jest również kanałek... niby na oring.. ale nic bardziej mylnego. Podobn niektóre regulatory miały tu metalową blaszkę, ale w moim przypadku, a także innych z którymi się spotkałem nic tu nie przychodzi.


    Kanałek na regulatorze zgrywa się z otworami w pompie wysokiego ciśnienia. Otwory zaznaczone na poniższym zdjęciu.



    Moja procedura wyglądała tak.
    1. odkręciłem od kolektora ssącego (dwie śruby na klucz 10) kolektor paliwowy(czy jak to się tam nazywa).
    2. odkręciłem regulator od pompy(wcześniej zaciskając szczypcami przewód zasilający pompę CR)
    3. wyjąłem regulator
    4. oczyściłem gniazdo w pompie w które wchodzi regulator
    5. regulator na swoim zakończeniu(ta cieńsza strona) posiada bardzo drobną siateczkę. było widac na nim jakieś paprochy. oczyściłem , przesmarowałem regulator czystym ON
    6. dorobiłem dodatkową uszczelkę z kręgielitu i włożyłem pomiędzy regulator a pompę.

    Regulator czyściłem, ponieważ od pewnego czasu miałem następujący objaw. Rano po odpaleniu i przejechaniu ok. 1km, pojawiał się błąd Motor Control System Failure i auto gasło. Musiałem odczekać ok. 30 sekund i odpalało bez problemu. Potem do końca dnia spokój, dopóki nie zostawiłem auta na długi czas(po nocy).
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 08-12-2011 o 23:08
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4

    Wcześniej:
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. Thanks malin2k5, piotriix thanked for this post
  7. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kosik17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Zbąszyń
    Auto
    156 1.9 JTD 2000r.
    Postów
    81
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 d 17 h 49 m

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Widoczne są dwa małe oringi(biały i zielony). Widoczny jest również kanałek... niby na oring.. ale nic bardziej mylnego. Podobn niektóre regulatory miały tu metalową blaszkę, ale w moim przypadku, a także innych z którymi się spotkałem nic tu nie przychodzi.
    ja w tym miejscu mialem uszczelke(oring) (czarna) szkoda ze nie zrobilem zdjecia ;/ dodam ze bez tej czarnej uszczelki(oringa) zawor potrafi ciec na laczeniu z pompa

    odnoscie czyszczenia regulatora to mi kompiel w paliwie nie pomagala i po 3 kompieli w paliwku postanowilem spryskac zawor preparatem na rdze- sniezka (wd40 pewnie tez by pomoglo lecz nie posiadalem akurat)
    rezultat; zawor pracuje jak nowy ... niewielkie wahania miedzy cisnieniem prawdziwym a wymaganym przez eku takze polecam ten zabieg

  8. #5
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    AR 156 FL SW 140KM...AR 147 1.6 TS 120KM...AR 166 2.0 TS, // Była 145 1.4 IE
    Postów
    2,271
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    156 d 23 h 57 m

    Domyślnie

    Jako, że nie ma już fotek to kilka ode mnie
    Czyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD-jeden.jpgCzyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD-drugi.jpg
    Czyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD-trzeci.jpg
    Czyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD-cam00898.jpgCzyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD-cam00899.jpg
    147 powodów do zadowolenia

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 3 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (1 zarejestrowany(ch) oraz 2 gości)

  1. reedson

Podobne wątki

  1. czyszczenie regulatora ciśnienia paliwa JTD 8V
    Utworzone przez maxko w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2013, 16:36
  2. Czyszczenie regulatora -czym i co ?
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 23:41
  3. Podmiana regulatora cisnienia paliwa
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-02-2013, 20:59
  4. Czyszczenie regulatora wysokiego ciśnienia
    Utworzone przez goofy2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 12:39
  5. Bład Cisnienia regulatora pompy
    Utworzone przez grzesiekgrizzly w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 19:58

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

regulator ciśnienia paliwa iveco

regulator ci

jak wyczy

alfa 156 regulator cisnienia paliwa

zawor cisnienia w listwie wtryskowej 1.9jtd

jak naprawic zawór ciśnienia paliwa boxer

czujnik ciśnienia paliwa iveco jak naprawić

regulatora cisnienia

Fiat stilo regulator ciśnienia na pompie

jak wymienić regulatora ciśnienia paliwa fiat bravo

jak wyczyscic regulator

ciśnienie paliwa 1.9 jtd

regulator cisnienia paliwa na pompie wysokiego cisnienia

fiat 1.9 jtd objawy uszkodzonego czujnika cisnienia paliwa

regeneracja pompy wyskiego cisnienia fiat marea

regulator niskiego cisnienia hdi filtr paliwa

jak wyczyscicregulator cisnienia paliwa bosh

regeneracja pompy stilo

czujnik cisnienia paliwa alfa romeo jtd

jakie cisnienie pompy jtd

REGULATOR CISNIENIA jtd stilo cena

czyszczenie czujnika ciśnienia paliwa

fiat stilo 1 9 jtd czujnik ciśnienia paliwa

zasilanie paliwa 1.9 jtd

zawór ciśnienia paliwa alfa 159

czujnik ciśnienia paliwa iveco

fiay stilo 1 9 jtd czujnik ciśnienia paliwa

zaworek wysokiego cisnienia paliwa

kolektor powrotny paliwa jtd alfa

wymiana uszczelniaczy zaworów brava jtd

zawór regulacji wysokiego ciśnienia

czyszczenie REGULATOR CIŚNIENIA 2.8 HDI

regulator ciśnienia pompy iveco

regulator paliwa jtd jak sprawdzic

listwa cisnienia paliwa alfa romeo 156 1.9 jtd

ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA ALFA ROMEO FIAT 1.9

regulator ciśnienia paliwa naprawa

0281002732 regulator paliwa

regeneracja regulatora ciśnienia paliwa renault

jak przeczyscic pompke paliwa w alfa romeo 156

naprawa zaworu regulacji cisnienia paliwa

jakie są objawy zepsucia regulatora ciśnienia na pompie cr

pompy wtryskowe regulacja alfa

zawór regulacyjny ciśnienia paliwa jtd

czy mozna nsprawic regulator cisnienia paliwa

zawór regulacji ciśnienia pompy wtryskowej hd

regulator ciśnienia paliwa w fiacie stilo

uszkodzenie regulatora pompy wtryskowej fiat 1.9 jtd

zawór pompy paliwa wysokiego ciśnienia

czyszczenie elektrozaworu pompy

jak wyczyścić pompę podciśnienia

zawór cisnienia alffa

regulator ciśnienia obiawy brava

elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia 0281002732

czyszczenie filtra przy pompie paliwa alfa gt

regulator cisnienia fiat

czujnik ci

czyszczenie zaworu regulacji ciśnienia na listwie jtd

regulatora ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia

regulatora ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia cdti

zawor wysokiego cisnienia jtd

alfa 166 ts regulator cisnienia paliwa

zawor cisnienia paliwa w pompie tdi 1.9

jak wymontowac pompe wtryskowa jtd 19 fiat stilo

objawy zepsutego zaworu wysokiego ci

obiawy padnietego czujnika cisnienia paliwa alfa jtd

cisnienie paliwa fiat bravo

objawy zepsucia regulatora cisnienia paliwa

czyszczenie filtra pompy alfa gt 1.9

regulatora ciśnienia na pompie

do czego s

regulator ciśnienia paliwa fiat brava

rozdzielacz paliwa fiat stilo manual

jak działa zawór regulacji wysokiego cisnieniaczujnik cisnienia paliwa w stilozawor paliwa 1.9 jtdmanual czyszcze nie regulatoraczujnik wysokiego ciśnienia boxer 2.8jak wyczyscic regulator cisnienia 1.9jtdlistwa cisnienie paliwa alfa romeo 156 1.9 jtdfiat stilo czujnik przy baku paliwa 1.6 jak sie nazywazawór regulacji ciśnienia oleju cdtilistwa cisnienia paliwa alfa romeo 156zawór ciśnieniowy jtdczyszczenie zaworu crczyszczenie czujnika ciczujnik ciśnienia fiat stilo 1 9jtdzawór ciśnienia paliwa czy idzie wyczyścićfiat stilo 1.9 jtd regulator ciśnienia paliwa2.0 hdi objawy regulatora ciregeneracja zaworka w listwie CRzawór do pompy fiat stilojak przeczyscic pompe wysokiego cisnieniawymiana regulatora cisnienia paliwaobjawy zepsutego zaworu wysokiego ciśnienia w pąpie boschczyszczenie regulatora ciśnienia paliwa jtd 156regulator cisnienia paliwa polozeniejak wyczyscic pompe wysokiego cisnienia ivecozawór ciśnienia paliwa regeneracjajak sprawdzić regulator wysokiego ciśnienia

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory