Podnosimy auto odkręcamy koło i zaczyna się zabawa.

Odkręcamy mocowanie linki hamulca ręcznego „9” (klucz 10mm), następnie odkręcamy trzpień ustalający tarcze hamulcową”10” (klucz 12mm), odkręcamy zacisk hamulcowy (klucz 13mm i 15mm), przy odkręcaniu trzeba trzymać kluczem 15mm prowadnice żeby się nie obracały, następnie odkręcamy (klucz 15mm) ten cały uchwyt, do którego mocuje się zacisk hamulcowy, przy użyciu młotka zdejmujemy tarcze hamulcową. Odkręcamy czujnik ABS-u (ostrożnie z wyjmowaniem go żeby nie uszkodzić).
Odkręcamy śruby: 1 (klucz 18mm), 2 (klucz 22mm), 3 (klucz 19mm), 4 (klucz 16mm)

Potem odkręcamy śruby 5 i 6 (klucz 13mm)

I zdejmujemy dolny wahacz, odkręcamy śruby 7 (klucz 20mm) i 8 (klucz 17mm)

Na koniec odkręcamy łącznik stabilizatora dwa klucze płaskie 17mm i zdejmujemy zwrotnice teraz tylko jedziemy gdzieś na prasę i wyprasowujemy stare tulejki i wprasowujemy nowe (młotkiem niema szans tego powybijać conajwyżej można wahacz rozwalić). Składamy wszystko do kupy, jedziemy sprawdzić geometrie tylnego zawieszenia i pijemy zasłużonego Browarka.
Poniżej link do tej instrukcji w wersji PDF.
http://chomikuj.pl/sqadak/Dokumenty