Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar misiek718
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    strzelno
    Auto
    alfa romeo 156 1.9JTD 1998r
    Postów
    291

    Domyślnie Czyszczenie regulatora cisnienia paliwa JTD

    Proszę o opis czyszczenia.
    Ostatnio edytowane przez piotriix ; 22-01-2010 o 13:01

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    AR GT 1.9 JTD
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiek718 Zobacz post
    czy regulator na pompie wysokiego ciśnienia mozna go wyczyścic i jak to zrobic.
    Wykonać następujące operacje:
    1. Sprawdzić, czy kluczyk wyłącznika zapłonu znajduje się w położeniu STOP, a następnie odłączyć zacisk bieguna ujemnego (-) akumulatora.
    2. Odłączyć szybkozłączkę przewodu powrotnego paliwa z filtra paliwa, po stronie przewodu kolektora powrotnego paliwa.
    3. Odłączyć szybkozłączkę przewodu powrotnego paliwa do zbiornika po stronie przewodu kolektora powrotnego paliwa.
    4. Odłączyć przewód łączący elektrowtryskiwacze z kolektorem powrotnym paliwa, po stronie kolektora powrotnego paliwa.
    5. Odkręcić śruby i wyjąć przewód kolektora powrotnego paliwa po uprzednim odłączeniu od kolektora przewodu powrotnego paliwa z pompy ciśnienia.
    6. Oczyścić pompę wysokiego ciśnienia używając produktów do czyszczenia na zimno i osuszyć sprężonym powietrzem.
    7. Odłączyć złącze elektryczne od regulatora ciśnienia paliwa.
    8. Odkręcić śruby mocujące regulator ciśnienia paliwa.
    9. Obrócić ręcznie w gnieździe regulator ciśnienia w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i wyjąć go.
    10.Usunąć zanieczyszczenia znajdujące się na otwarciu pompy ciśnienia i w szczelinach na powierzchni.
    11.Przed zamontowaniem regulatora ciśnienia paliwa sprawdzić, czy pierścień uszczelniający metalowy (1a), pierścień uszczelniający czarny lub zielony (1b) i pierścień uszczelniający wspornika biały nie są uszkodzone i umieszczone prawidłowo.
    12.Nasmarować wszystkie pierścienie uszczelniające czystym olejem napędowym.
    13.Umieścić regulator ciśnienia paliwa w gnieździe na pompie ciśnienia.
    14.Obrócić ręcznie w gnieździe regulator ciśnienia paliwa w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i nacisnąć do momentu zetknięcia powierzchni połaczenia.
    15.Ustawić prawidłowo regulator ciśnienia paliwa.
    16.Dokręcić z wymaganym momentem śruby regulator ciśnienia paliwa /0.8 ÷ 1.0 daNm/
    17.Podłączyć złącze elektryczne do regulatora ciśnienia paliwa.
    18.Połączyć zacisk ujemny (-) akumulatora

  3. #3
    Administrator ds. społecznych Romeo Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Postów
    2,875

    Domyślnie

    Dorzucę zdjęcia:


    Na pierwszych dwóch wrzuciłem lokalizację tego regulatora.

    Zdjęcie przedstawia regulator. Widoczne są dwa małe oringi(biały i zielony). Widoczny jest również kanałek... niby na oring.. ale nic bardziej mylnego. Podobn niektóre regulatory miały tu metalową blaszkę, ale w moim przypadku, a także innych z którymi się spotkałem nic tu nie przychodzi.


    Kanałek na regulatorze zgrywa się z otworami w pompie wysokiego ciśnienia. Otwory zaznaczone na poniższym zdjęciu.



    Moja procedura wyglądała tak.
    1. odkręciłem od kolektora ssącego (dwie śruby na klucz 10) kolektor paliwowy(czy jak to się tam nazywa).
    2. odkręciłem regulator od pompy(wcześniej zaciskając szczypcami przewód zasilający pompę CR)
    3. wyjąłem regulator
    4. oczyściłem gniazdo w pompie w które wchodzi regulator
    5. regulator na swoim zakończeniu(ta cieńsza strona) posiada bardzo drobną siateczkę. było widac na nim jakieś paprochy. oczyściłem , przesmarowałem regulator czystym ON
    6. dorobiłem dodatkową uszczelkę z kręgielitu i włożyłem pomiędzy regulator a pompę.

    Regulator czyściłem, ponieważ od pewnego czasu miałem następujący objaw. Rano po odpaleniu i przejechaniu ok. 1km, pojawiał się błąd Motor Control System Failure i auto gasło. Musiałem odczekać ok. 30 sekund i odpalało bez problemu. Potem do końca dnia spokój, dopóki nie zostawiłem auta na długi czas(po nocy).
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 08-12-2011 o 23:08
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4

    Wcześniej:
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kosik17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Zbąszyń
    Auto
    156 1.9 JTD 2000r.
    Postów
    82

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    Widoczne są dwa małe oringi(biały i zielony). Widoczny jest również kanałek... niby na oring.. ale nic bardziej mylnego. Podobn niektóre regulatory miały tu metalową blaszkę, ale w moim przypadku, a także innych z którymi się spotkałem nic tu nie przychodzi.
    ja w tym miejscu mialem uszczelke(oring) (czarna) szkoda ze nie zrobilem zdjecia ;/ dodam ze bez tej czarnej uszczelki(oringa) zawor potrafi ciec na laczeniu z pompa

    odnoscie czyszczenia regulatora to mi kompiel w paliwie nie pomagala i po 3 kompieli w paliwku postanowilem spryskac zawor preparatem na rdze- sniezka (wd40 pewnie tez by pomoglo lecz nie posiadalem akurat)
    rezultat; zawor pracuje jak nowy ... niewielkie wahania miedzy cisnieniem prawdziwym a wymaganym przez eku takze polecam ten zabieg

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,703

    Domyślnie

    Jako, że nie ma już fotek to kilka ode mnie
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	jeden.jpg
Wyświetleń:	21061
Rozmiar:	116.1 KB
ID:	109631Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	drugi.jpg
Wyświetleń:	12920
Rozmiar:	98.3 KB
ID:	109630
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	trzeci.jpg
Wyświetleń:	8443
Rozmiar:	40.6 KB
ID:	109632
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00898.jpg
Wyświetleń:	8900
Rozmiar:	47.6 KB
ID:	109628Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00899.jpg
Wyświetleń:	7686
Rozmiar:	72.6 KB
ID:	109629
    147 powodów do zadowolenia

Podobne wątki

  1. czyszczenie regulatora ciśnienia paliwa JTD 8V
    Utworzone przez maxko w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2013, 15:36
  2. Czyszczenie regulatora -czym i co ?
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-09-2013, 22:41
  3. Podmiana regulatora cisnienia paliwa
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-02-2013, 20:59
  4. Czyszczenie regulatora wysokiego ciśnienia
    Utworzone przez goofy2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 11:39
  5. Bład Cisnienia regulatora pompy
    Utworzone przez grzesiekgrizzly w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 18:58

regulator ci

regulator cisnienia 2.8jtd gdzie

regulator cisnienia 1 9jtd 16v

sitko alfa 1.9

jak wyczy

czujnik cisnienia szyny fiat stilo 1.9

wymiana filtra paliwa alfa romeo 156 1.9 jtd

regulator ciśnienia paliwa ivecojak naprawic zawór ciśnienia paliwa boxerzawor cisnienia w listwie wtryskowej 1.9jtdczyszczenie regulatora ciczyszczenie regulatora alfa romeolokalizacja czujnika cisnienia paliwa fiat sienagdzie jest czujnik cisnienia paliwa alfa 159jak wyczyscic regulator cisnienia paliwazawur pompy cisnienia alfa rome 156czujnik na pompie wtryskowej alfa 1.9 jtd regulator cisnienia paliwa na pompie wysokiego cisnieniaregulatora cisnieniajak wyczyscic regulatorczujnik ciśnienia paliwa iveco jak naprawićregeneracja pompy wyskiego cisnienia fiat mareajak wymienić regulatora ciśnienia paliwa fiat bravociśnienie paliwa 1.9 jtdFiat stilo regulator ciśnienia na pompieregulator niskiego cisnienia hdi filtr paliwajak wyczyscicregulator cisnienia paliwa boshregulator cisnienia paliwa stilo 1.9 jtdfiat Brava 1.9 jtd gdzie pompa paliwajtd czujnik cisnienia paliwazawor regulacjo cisnienia alfa czyszczenieregulator cisnienia paliwa jtdczyszczenie zaworu cisnienia paliwa regulator cisnienia paliwa ducatoalfa 166 zawor wysokiego cisnienia czyszczenie2.8 jtd regulator cisnienia paliwaalfa 146 regulacja jtdregulator cisnienia pompa iveco 2.3gdzie jest pompka zasilajaca paliwo fiat stilo 1.9alfa romeo 156 jtd gdzie ma termostat gdzie znajduje sie czujnik cisnienia paliwa alfa 159 2.0 jtdinstalacja paliwowa w alfa Romeo 147 1.9jtdregulatora ciśnienia w pompie wysokiego ciśnieniaregulatora ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia cdtizawor cisnienia paliwa w pompie tdi 1.9zawor wysokiego cisnienia jtdregulator ciśnienia paliwa fiat bravaregulatora ciśnienia na pompiejak wymontowac pompe wtryskowa jtd 19 fiat stiloczyszczenie zaworu regulacji ciśnienia na listwie jtd

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory lokalizacja pojazdów wynajem autokarów warszawa