Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27
-
13-08-2006, 21:13 #21matkaGość
wszystko rozuniem, ale muszę stanąć w obronie q4 ponieważ tak jak napisałeś,
za dobrą q4 musisz zapłacić dużo ponad 20 tyś i wiadomo jak chcesz mieć
auto które się wyróżnia to trzeba w nie włożyć trochę kasy
Co do osiągów to pokaż mi auto z mocą 186-190Km które przyśpiesza
w 7 sek, będzie ciężko znaleść, a zawieszenie jest tak samo drogie
jak w każdej innej 155i koszt 400-500zł za kompet to śmiech.
A do subaru to postaw integrale evo2, a nie q4. To inny typ auta
› Więcej...: ceny oraz dostępnośc silnika 2.0Turbo (155Q4)
-
-
14-08-2006, 20:51 #22
-
14-08-2006, 23:52 #23JarencjaGość
Witam.
Powiedz stary jaki szacunek masz na myśli.
Sport to sport stajesz do walki i jedziesz i nikt nie rozmyśla nad tym czy to Q4 czy nie.
Liczy się efekt końcowy.
Nie ma sentymentów!
To że masz do niej szacunek to wyłącznie Twoja sprawa osobista.
Uwierz mi, że każdy patrzy na wynik a tu morze być oroblem.
Pozdro
-
15-08-2006, 00:35 #24
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,231
To o jakim ty sporcie mówisz? na ulicy - małe dłubnięcie tego silniczka i ta twoja impreza będzie daleko. Prawdziwy sport wystarczy STW wcześniej DTM i wiele innych o czym ty mówisz ? Szacunek mam dla ALFY i dla Tego silnika mjałem okazje przejechac się Deltą Integrale z takim silnikiem i napędem na cztery łapy .
-
15-08-2006, 10:35 #25PiotrGość
Silnik jest dosyc ciekawy i w miarę mocny, ale trzeba pamiętac że nie jeździ się silnikiem a samochodem. Gabaryty, masa, hamulce - to te elementy przekładają się na zachowanie samochodu, moc również ale myślę, że w mniejszym stopniu.
Lancia Delta Integrale to zupełnie inny samochód, silnik jest ten sam ale co z tego ?
ja postrzegam Alfe 155Q4 jako samochód "egzotyczny" i luksosowy - ot takie auto klasy średniej z mocniejszym silnikiem i napędem 4x4 służące do wygodne przemieszczania się z punktu A do punktu B. Lancia to zupełne przeciwieństwo.
Alfa 155Q4 to tak jak w koncernie BMW seria M5 - samochód szybki i mocny ale to nie M3
nie miałem na myśli wyścigów na ulicach, a na torze i to niekiedy ze zmienną nawierzchnią, zakrętach szerokich jak i ciasnych. Myślę, że na takie warunki 155Q4 to nie jest najlepsze wyjście, Delta Integrale natomiast już by się pewnie sprawdziła świetnie
naprawdę szkoda się unosic, wystarczy racjonalnie podejśc do tematu
Pozdrawiam :wink:
-
15-08-2006, 18:57 #26
-
15-08-2006, 21:11 #27
- Dołączył
- 10 2005
- Mieszka w
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 JTD
- Postów
- 2,650
Podobne wątki
-
155Q4 by Suzumushi
Utworzone przez Suzumushi w dziale ProjektyOdpowiedzi: 36Ostatni post / autor: 16-11-2016, 00:29 -
Szarpanie i duszenie silnika oraz skoki obrotów na biegu jałowym oraz w czasie jazdy
Utworzone przez karas KRK w dziale GTOdpowiedzi: 7Ostatni post / autor: 25-07-2014, 12:05 -
[155] 155q4
Utworzone przez 155Q4 w dziale 145/146/155Odpowiedzi: 3Ostatni post / autor: 12-09-2009, 09:26 -
Ceny znaczków (pojemność silnika)- ile?
Utworzone przez fiergloo w dziale Forum ogólne o Alfa RomeoOdpowiedzi: 10Ostatni post / autor: 22-03-2007, 01:07