Witam!
Gdzie znajduje się przekaźnik od wentylatora chłodnicy i który to jest? Nie zalącza wentylatora przy 90 stopniach.
Silnik jak w opisie.
Witam!
Gdzie znajduje się przekaźnik od wentylatora chłodnicy i który to jest? Nie zalącza wentylatora przy 90 stopniach.
Silnik jak w opisie.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Podepne się pod temat, przy jakiej temperaturze uruchamia się u Was wentylator? Chodzi mi o 2,5 V6. Wymienili mi czujnik temperatury w chłodnicy - (wentylator nie działał) - i teraz działa ale dopiero gdy wskazówka osiągnie około 110 stopni.
Przekaźnik to jeden z tych przy akumulatorze, nie powiem Ci teraz.
Kolego sprawdź czujnik, jeżeli masz w chłodnicy, odepnij i połącz z czerwonym (jak nie ma to łącz jakkolwiek, nic nie zepsujesz ;]) kablem jeden z pozostałych i zobacz czy działa, jak nie to czujnik do wymiany, jak nie masz w chłodnicy, to komputer na podstawie czujnika wkręconego w termostat odpala wentylator, to musisz na testerze sprawdzić, albo miernikiem opór.
Sprawdź opornice, powinna być przymocowana do obudowy wentylatora, możliwe że nie masz pierwszego biegu i dlatego tak późno się załącza.
Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 22-03-2010 o 19:56
Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/
u mnie działa to tak:
I bieg wentylatora załącza się przy 90, za niego odpowiedzialny jest przekaźnik w kabinie bod nogami nie wiem, który dokładnie ale słychać jak sie załącza. I bieg włączy się tylko wtedy jak sprawny opornik obok wentylatora chłodnicy.
II bieg załącza się powyżej 90.
Jak zwalony jest opornik to włącza sie tylko II bieg.
Znaczy nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Odpiąć wtyczkę od czujnika i po prostu zrobić zworę między pinami?
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
tak, tylko nie czujnika a na kablach idących do niego ;]
Wtedy wiesz czy czujnik sprawny. Jak się nie kręci w żadnej kombinacji to przekaźnik, bezpiecznik lub kable itd.
Ostatnio edytowane przez gifwwl ; 22-03-2010 o 20:08
Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/
Oczywiście, że na kablach do czujnika czyli we wtyczce, bo czujnik przecież sam tylko w chłodnicy wkręcony zostanie. Ale tam chyba dużo kombinacji nie będzie, bo są chyba 2 piny w tej wtyczce, tak?
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
albo 3:
I bieg
II bieg
masa
Dwa biegi są tylko wtedy gdy jest klimatyzacja i ona załącza I bieg wentylatora
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Tak dwa biegi są przy klimie ale I bieg załącza sie również bez klimy przy 90 stopniach. Jak włącza sie klime I bieg kreci cały czas.