Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: planowanie głowicy-za i przeciw

  1. #11
    alfaromeo145
    Gość

    Domyślnie kolego planujesz głowice....

    planujesz głowice to obowiazkowo obniżasz zawory ---każdy fachowiec o tym Ci powie jezeli tego nie zrobisz to niech Bóg ma Cie w opiece jak spotkają sie zawory z tłokami ---oczywiście jezeli nie była nigdy robiona to max do 2 setek i graje ,,,,

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    szczerze , to nie zawsze trzeba planowac głowicę

    I wiele mechaników , i ludzi robi własnie tak i samochody smigają itd.
    przyjeło się ze niby trzeba , ale jak nie ma tragedi to tyle śrub co tam jest , to aluminium się w jakimś tam stopniu odkształci

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    145 1.8 TS MY99
    Postów
    141

    Domyślnie

    Witam, odkopię temat. W manualu do 145 stoi, że w TSach głowicy się nie planuje. Może ktoś odnieść sie do tego?

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Podejrzewam ze w żadnym silniku nie jest wskazane planowanie głowicy ale gdy sa wżery to nie pozostaje nic innego jak szlifowanie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Pisze się z tego powodu , ze potem trzeba dorabiac specialnie uszczelkę ( chodz znam fachowców co daje dwie na siebie ) a to juz jest znaczna ingerencja w silnik

  6. #16
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    Zawsze można opóźnić zapłon, albo zacząć lać 98
    A jak ten zapłon opóźnisz?
    Poza tym raczej spalanie stukowe nie wystąpi,zapłon zostanie opóźniony po wykryciu (przez czujnik)takiego spalania.
    Poza tym to burza w szklance wody ten temat.Pytający nie bardzo wie o co ptytać.
    Rzmudzior napisał co robi się z głowicą dla poprawy osiągów.
    "Garażowo"można sprawdzić i poprawić pokrywanie się otworów wydechowych i ssących z kolektorami.A ten szczególik to całkiem sporo.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. GANINEX - za lub przeciw?
    Utworzone przez ebol77 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 09-03-2019, 13:26
  2. 156 i 147 za i przeciw
    Utworzone przez denis w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 16:36
  3. Planowanie głowicy TS 16V bez wyciągania zaworów - możliwe, robił ktoś?
    Utworzone przez wiluxx w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 09:04
  4. Remont układu napędowego - planowanie głowicy?
    Utworzone przez ciechu w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-04-2007, 22:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory