Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21
  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar vtunerek
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.7 TS 8V 115KM 1994r. :)
    Postów
    141

    Domyślnie

    Dzięki wielkie kolego rafal_155 jak tylko dostanę części to zabieram się za robotę


    › Więcej...: Krzywo stoi???
    Alfa Romeo 155 1.7 TS 8V 115KM

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tadziq
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 155 1,9 TD '93 | Alfa Romeo 166 2,4 jtd 20V Sportronic '04
    Postów
    65

    Domyślnie

    Ja zrobiłem to sam u siebie po lewej stronie. To dosyć ciężka robota, ale da się zrobić. Na pewno trzeba się zaopatrzyć w sciągacz do sprężyn! Robiłem to już dosyć dawno, więc nie wszystko biegle pamiętam. Bardzo ciężko jest wyjąć starą tuleję - to chyba był największy problem. Nie wiem czy nie musiałem uciąć główke śruby (tulei) i nakręcając nakrętkę z drugiej strony powoli wyciągałem tuleję. Ale u mnie już była bardzo wykończona. Sama rozbiórka i złożenie to już nie problem. Oczywiście ściągacz do sprężyn obowiązkowy! Z prawej strony wtedy zrezygnowałem właśnie z konieczności zdejmowania baku paliwa (miałem wtedy pełny). Pozdrawiam i powodzenia!

  3. #13
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Ściągacza nie trzeba używać wystarczy odkręcić amor dolne mocowanie na kole jak dotyka ziemi i podnosić do góry .

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tadziq
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 155 1,9 TD '93 | Alfa Romeo 166 2,4 jtd 20V Sportronic '04
    Postów
    65

    Domyślnie

    Ściągacza nie trzeba używać wystarczy odkręcić amor dolne mocowanie na kole jak dotyka ziemi i podnosić do góry .
    A przy składaniu?

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2007
    Auto
    123
    Postów
    80

    Domyślnie

    drugi lewarek

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    Ja u siebie wymieniałem najpierw łożyska bo myślałem że to przez nie tak stoi(a to że hałasowały swoją drogą)....a to jednak tuleje i okazało się że wahacze muszę nowe wstawiać, tamte były w takim stanie. i to w piątek przed majówką na szybko musiałem szukać wahaczy o godzinie 17h.....Normalnie kocham takie jazdy na ostatnią chwilę
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stolica(nie mylić z wsią Warszawa)
    Auto
    146 1996r 1,4 BOXER + LPG
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał tadziq Zobacz post
    A przy składaniu?
    Jak założysz nowy zestaw naprawczy to zakładasz koło i opuszczasz autko w międzyczasie wkładając sprężynę i później jak dojdzie to mocujesz dół amora.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tadziq
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 155 1,9 TD '93 | Alfa Romeo 166 2,4 jtd 20V Sportronic '04
    Postów
    65

    Domyślnie

    Pewnie bym do tego doszedł jakbym nie miał sciągacza do sprężyn

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2007
    Auto
    123
    Postów
    80

    Domyślnie

    na tył nie jest ci potrzebny ściągacz,tylko jak pisałem wyżej drugi lewarek - temat bardzo prosty - dżwigasz wachacz wkładasz amor i po sprawie...



    ,

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    598

    Domyślnie

    Dokładnie, mam ściągacze na stanie, ale nigdy mi nie przyszło do głowy, żeby je tam z tyłu zapinać
    Wystarczy zwykły lewarek z wyposażenia auta, nim ściskać sprężynę podnosząc wahacz i zgrac oko amortyzatora z otworem w wahaczu. Przy odpowiednim ustawieniu nie ma problemu z włożeniem i wyjęciem śruby.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] QV - krzywo poskłada ny wydech
    Utworzone przez Sempre_Muito w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-08-2015, 08:23
  2. [GTV] Tylna Oś stoi krzywo (wyglada tak jakby sie rozjezdżały / --- \
    Utworzone przez kaczka04 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 21:18
  3. Zbieżność OK, krzywo kierownica
    Utworzone przez kiler_911 w dziale 147
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 16-09-2013, 17:36
  4. Krzywo stoi. Jednna strona jest wyżej. Amortyzator?
    Utworzone przez amdi92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 01-04-2012, 13:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory