Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    carrara4
    Gość

    Domyślnie problem i marchewa w tle

    Witam wszystkich.3 dni temu kupilem Alfe 146 1.4TS Junior i postanowilem przylaczys sie do forum.Mam pewien prblem z moja Alfka i mam nadzieje ze ktos bedzie w stanie mi pomoc.Po uruchomieniu silnika przez chwile pali sie marchewa,silnik sam wchodzi na 1500 obrotow,spada na 500 i po kilku sekundach kiedy marchewa zgasnie silnik pracuje normalnie 900 obrotow.
    Czy moze byc to zwiazane z wariatorem bo wydaje mi sie ze jest padniety poniewaz silnik na wolnych obrotach pracuje jak diesel?
    Przepraszam za brak polskich znakow.
    Pozdrawiam Piotr


    › Więcej...: problem i marchewa w tle

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    598

    Domyślnie

    Witaj, falowanie obrotów może byc spowodowane jakimś problemem w układzie zasilania paliwem (przepustnica, silnik krokowy). Stan wariatora nie ma na to wpływu. Przyczynę zapalania się kontrolki można ustalić podłączając alfę do kompa poprzez złącze diagnostyczne.

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar alfaradek146
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Wodzislaw Śląski
    Auto
    Alfa Romeo 146, 1,6 16V, TWIN SPARK
    Postów
    218

    Domyślnie

    Jak chodzi jak disel czyli klekocze to wina wariatora,czy te obroty i marchewa to związek to też zapewnie tak, jak masz możliwość to podłączyć pod kompa Bellę i zobaczyć czy są błędy... Stan oleju masz, kiedy wymieniany, jaki zalany??? Olej w TSie jest bardzo ważny tak jak i olej tak jak i jego stan...
    Alfy to zaczarodziejskie samochody

  4. #4
    BYKrak
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o olej to polecam MOTULA a jeśli chodzi o falujące obroty to na 99% stawiam na przepustnice, grzebie przy niej co roku na wiosnę, właśnie niedługo jadę do warsztatu. Pozdrawiam

  5. #5
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Brudna przepustnica nie spowoduje świecenia się "marchewy", ja stawiałbym na silniczek krokowy/silniczek biegu jałowego - w zależności od wersji silnika. W wersji z silniczkiem biegu jałowego, czasami udaje się go uratować poprzez przeczyszczenie, ale czasami niestety nie, czego mój alfiszon jest najlepszym przykładem. Koszt nowego jest niestety spory. Tak, jak pisali koledzy wcześniej, najlepiej podjedź gdzieś, gdzie mają komputer diagnostyczny, bo skoro pali się marchewa do komp zapisuje błędy.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    podstawa, przepustnica, krokowy, wszystko wyczyscic, do tego przeplływka, sonda, lub tez marchewa moze byc od sterownika przepustnicy...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 19:22
  2. Marchewa-Problem-pilnie potrzebna pomoc.
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 16:33
  3. Problem Marchewa P 0105
    Utworzone przez mateo020 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-01-2012, 19:01
  4. pomocy problem marchewa
    Utworzone przez kosti5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-07-2011, 18:28
  5. Marchewa-problem z odpalaniem
    Utworzone przez adriano_6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-10-2010, 16:30

marchewa pali się po uruchomieniu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory