Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47
  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Nie siejcie znów strachu, że 2.0 to tylko się sypie... Przecież jak kupi TS'a to nie ważne, czy 1.4 czy 2.0 to i tak rozrząd plus wariat z miejsca trzeba robić.. Więc jak do 2.0 dołoży do paska balansu z napinaczem kolejne 300zł to ma tak samo szansę cieszyć się autem jak w 1.4 W 2.0 problem jest taki, że zazwyczaj nikt, kto kupił taki motor nie jeździł spokojnie, więc może być zajechany.. Ja po wymianie silnika w 146ti na sprawdzony nie narzekałem, Bellina zrobiła u mnie ponad 50k km i roku jeździ u innego właściciela, który znów zrobił rozrząd z pakiem balansu i śmiga aż miło! Choć fakt, że najlepszy wybór to 1.8 16v, bo konstrukcja ciut prostsza a mocy tylko 10-15KM mniej. Ale jakbym znalazł zadbane ti/qv to bym się nie zastanawiał


    › Więcej...: jaki silnik wybrac??????
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Ja mam dawcę 2.0 zakupionego i zbieram fundusze na zabawę
    Sam będziesz zmieniał, czy zlecasz komuś??
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  3. #23
    Użytkownik Embrion Avatar Giovi
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    146 Junior 1.4 TS 16v
    Postów
    19

    Domyślnie

    1.4 TS ładnie sie zbiera dopiero koło 3tys/min i powyżej, a co do dźwięku to pomimo małej pojemności silnik ładnie mruczy i jestem z niego jak najbardziej zadowolony, więc osobiście polecam TS

  4. #24
    thing
    Gość

    Domyślnie

    na początek kierowałbym się stanem technicznym, następnie pojemnością. Miałem 146 1.4TS teraz mam 155 2.0TS i jest znacząca różnica w osiągach jak i bezpieczeństwie

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał sikor155 Zobacz post
    Sam będziesz zmieniał, czy zlecasz komuś??
    Nie wiem, czy sam dam radę. Miał mi pomóc jeden z naszych LKARowych mechaników, ale ciężko u niego z czasem :/
    Na razie silnik do wyjęcia, wymiany uszczelnień, ustawienia luzów zaworowych
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma

  6. #26
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Volvo V60 D4 2015r.
    Postów
    532

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Nie siejcie znów strachu, że 2.0 to tylko się sypie... Przecież jak kupi TS'a to nie ważne, czy 1.4 czy 2.0 to i tak rozrząd plus wariat z miejsca trzeba robić..
    mój mechanik kiedyś wspominał, że najczęściej właśnie padają 2.0 TS. A to panewka, a to dziura w bloku...



    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Więc jak do 2.0 dołoży do paska balansu z napinaczem kolejne 300zł
    Jak ktoś chce to nie ma konieczności zakładania tego paska
    Ostatnio edytowane przez Mdx ; 07-06-2011 o 08:53
    Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mdx Zobacz post
    Jak ktoś nie chce to ma konieczności zakładania tego paska
    oprócz tego, że to głupia rzecz pozbawiać silnik wyważania
    to co robisz ze zbędnymi po wyjęciu tego paska kanałami olejowymi?

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Nie wiem, czy sam dam radę. Miał mi pomóc jeden z naszych LKARowych mechaników, ale ciężko u niego z czasem :/
    Na razie silnik do wyjęcia, wymiany uszczelnień, ustawienia luzów zaworowych
    Szkoda ,że nie jesteś z łodzi lub okolic .
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  9. #29
    ViP Romeo Avatar Mdx
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Volvo V60 D4 2015r.
    Postów
    532

    Domyślnie

    Cytat Napisał HyenaHF Zobacz post
    oprócz tego, że to głupia rzecz pozbawiać silnik wyważania
    to co robisz ze zbędnymi po wyjęciu tego paska kanałami olejowymi?
    Nic przy silniku nie robię, mam od tego doświadczonego mechanika znającego się na alfach. To on polecił mi nie zakładanie tego paska i nie żałuję. Mam już 70 tys km zrobione bez paska balansowego i dalej jeździ. Sam mechanik w swojej 155 też jeździł bez tego paska...

    PS: Nie namawiam nikogo, informuję tylko, że jest taka możliwość i nic złego z silnikiem się nie dzieje.
    Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mdx Zobacz post
    To on polecił mi nie zakładanie tego paska i nie żałuję. Mam już 70 tys km zrobione bez paska balansowego i dalej jeździ. Sam mechanik w swojej 155 też jeździł bez tego paska...

    PS: Nie namawiam nikogo, informuję tylko, że jest taka możliwość i nic złego z silnikiem się nie dzieje.
    dlaczego niektórzy przy okazji remontu czy tuningu silnika robią m.in. wyważanie układu korbowo-tłokowego
    tu obowiązuje taka sama zasada, można nie robić wyważania, można też nie założyć paska od wałków wyrównoważających, silnik też będzie działał
    choć mógłby lepiej i dłużej

Podobne wątki

  1. Jaki silnik wybrac do 147?
    Utworzone przez NataliaGda w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 28-12-2012, 15:38
  2. [164] Jaki silnik wybrac?
    Utworzone przez malymariusz w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-03-2008, 16:33
  3. jaki silnik wybrac
    Utworzone przez malymariusz w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-03-2008, 18:06
  4. [166] Szykuje sie do kupna jaki silnik wybrac
    Utworzone przez Strzala_1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-03-2008, 17:39
  5. jaki silnik wybrac??
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 20:41

jaki silnik wybrac ts czy ts2

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory