Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47
  1. #31
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,388

    Domyślnie

    Cytat Napisał syla Zobacz post
    jestem mechanikiem i bardziej dbam o samochod niz o co innego. czyli ogolem ktory jest mniej awaryjny przy poprawnej exploatacji belli?
    Na tak postawione pytanie należałoby chyba odpowiedzieć że żaden nie jest awaryjny

    Tylko że kupujesz używkę, więc nie masz wpływu na powiedzmy pierwsze 200tys km przebiegu, który to dystans ma kluczowy wpływ na późniejszą (bez-)awaryjność pojazdu. Dlatego zamiast odpowiedzi na pytanie otrzymujesz stwierdzenie że jak w dobrym stanie to brać niezależnie od motoru, albo sugestie by kierować się własnymi preferencjami(osiągi, brzmienie i dywagacje w którym wariancie łatwiej dorwać sprzęt w dobrym stanie.
    Moim zdaniem na tyle ile opisałeś swój punkt widzenia lepiej zrobisz jak kupisz TSa. W boxerze bardziej liczymy się ze zużyciem samego motoru(panewki, wał, głowice, podatność na gorsze oleje, butowanie na zimno), w TSie raczej to co jest dookoła, rozrząd, wariator, przepustnica.. Zrobić można wszystko, wiadomo, ale do silnika najlepiej nie musieć w ogóle zaglądać.


    › Więcej...: jaki silnik wybrac??????

  2. #32
    Użytkownik Ogier Avatar karsto1982
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2,0 20v
    Postów
    487

    Domyślnie

    Co do awaryjnosci TS 2.0 to nie moge zlego slowa powiedziec o silniku w mojej poprzedniej alfie do ktorej podalem link...co do zbierania sie to 2.0 ma swoja moc ale zbiera sie od najnizszych obrotow dzieki krotkiej skrzyni...to jest taka reklama z mojej strony ale to tez dlatego ze darze ten samochod wielkim sentymentem i jesli jeszcze nie kupiles mowie CI zastanow sie na alfa z ogloszenia ktore dalem na 2 stronie... nie znajdziesz autka w lepszym stanie mechanicznym niz tamto

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GrabarzQV
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Okolice Poznania
    Auto
    166FL 2.4 20v Sportronic
    Postów
    71

    Domyślnie

    Miłe słowa ze strony karsto1982 Swoją bym odpalił tylko i wyłącznie alfiście. 2.0 TS i nic wiecej! Spalanie podobne, ubezpieczenie w tym samym progu, a wrażenia z jazdy niezapomniane! Zastanawiasz się nad kosztami eksploatacji i utrzymanie samochodu w dobrej kondycji to zastanów się dwa razy czy aby na pewno chcesz Alfę

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrabarzQV Zobacz post
    ...Zastanawiasz się nad kosztami eksploatacji i utrzymanie samochodu w dobrej kondycji to zastanów się dwa razy czy aby na pewno chcesz Alfę
    Dajcie mu piwa! Dokładnie o to chodzi, bo skoro przy zakupie auta mamy okrojony budżet to często Alfa odpali nam zaraz po zakupie jakąś 'drobnostką' jak cewka, kable, świece etc... A w każdym TS'ie to są spore kwoty... (cewka 250/300zł za szt., kable 300zł, świece 400/500zł... itd. itp.)

    2.0 ma lepszą kulturę pracy dzięki pasku balansu, ale jest najczęściej najbardziej zajechany i stąd awarie aut z niewiadomego pochodzenia... Jeżeli chcesz mieć tanio w eksploacji to kup jtd, odłóż 2kzł na regenerację turbiny i ogólny serwis bolączek - rury od IC etc. i wtedy masz spokojną jazdę na długo... A jak weźmiesz TS'a i wyczyścisz się z całej kasy to niestety, ale może się źle skończyć...

    Jeżeli to pierwsze auto, to może nie 'patriotycznie' wobec marki AR, ale najlepszy wybór na początek to prosty 1.4 8v/1.6 8v w Oplu Astrze F etc. (taka rada mało alfaholikowa, ale za to rada )

    Pozdrawiam,
    GrzesiuŻar
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar aqaz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Konstantynów Łódzki
    Postów
    305
    dźwięk + przyspieszenie + elastyczność = V6

  6. #36
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    a co sie przerzucasz teraz, Aquaz?
    Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    eee, widzę, że temat robi się deko reklamowy :x kolega pytał jaki silnik wybrać a nie prosił o konkretne oferty
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar turek1601
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Pruszków, Ostrołęka
    Auto
    147 1,6 105km
    Postów
    388

    Domyślnie

    Bierz moją!!!

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał turek1601 Zobacz post
    Miałem silniki1,4 bx a teraz 1,4 ts . Zdecydowanie wole twin spark: elastyczniejszy, żwawszy, bardziej ekonomiczny, lepsza kultura pracy miej awaryjny, dżwięk też ma niezły, ładniejszy po lifcie ,droższy w utrzymaniu. Swoją drogą jak szukasz ts to sprzedaje bo chcę większą furę: http://www.forum.alfaholicy.org/samo...r_krajowa.html
    Czy MNIEJ AWARYJNY i mniej kłopotliwy to bym podyskutował- od wariatora i skomplikowanej budowy (rozrząd etc) zaczynając do kompletu świec powyżej 300złoty kończąc... :/
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar turek1601
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Pruszków, Ostrołęka
    Auto
    147 1,6 105km
    Postów
    388

    Domyślnie

    Racja, więcej elektroniki, bardziej skomplikowany i droższe cześci ok. To jest moje, subiektywne wrażenie bo miałem alfy z różnymi silnikami więc moge cos na temat powiedzieć. Nie trzeba cie z tym zgadzać. Wole ts i tyle.

Podobne wątki

  1. Jaki silnik wybrac do 147?
    Utworzone przez NataliaGda w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 28-12-2012, 15:38
  2. [164] Jaki silnik wybrac?
    Utworzone przez malymariusz w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-03-2008, 16:33
  3. jaki silnik wybrac
    Utworzone przez malymariusz w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-03-2008, 18:06
  4. [166] Szykuje sie do kupna jaki silnik wybrac
    Utworzone przez Strzala_1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-03-2008, 17:39
  5. jaki silnik wybrac??
    Utworzone przez gonzo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 20:41

jaki silnik wybrac ts czy ts2

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory