Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    145 2.0 qv -> 156 sw 2.4 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie Falowanie obrotów, syczenie.

    Witam
    Jestem posiadaczem 145 z silnikiem 2.0 od pół roku. Przez ten czas alfusia sprawowała się dzielnie aż do dziś...
    Otóż dziś zaczęły falować obroty dodatkowo słychać syczenie ale ciężko jest mi zlokalizować skąd dokładnie dochodzi i tu rodzi się moje pytanie:
    Czy ktoś może orientuje się może co może być przyczyna tego syczenia?
    Rozumiem ze czeka mnie czyszczenie przepustnicy i przepływomierza, a także silnika krokowego czy trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę?


    › Więcej...: Falowanie obrotów, syczenie.

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    Hmmm, marchwa się zapaliła? Masz tam LPG? Syczenie...? sprawdź dolot czy jest szczelny.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lębork
    Auto
    Alfa 145 QV, Fiat Coupe 2,0 16V, AR 156TS Lift
    Postów
    89

    Domyślnie

    Sprawdź czy dobrze zamknąłeś puszkę filtra powietrza jeśli filtr wymieniałeś, stąd moze być syczenie. Jeśli nie tu to stawiam na gumę przepływomierz-przepustnica.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    145 2.0 qv -> 156 sw 2.4 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    Gazu nie mam, marchewki tez nie.
    Nic nie robiłem przy filtrze powietrza ale jutro wszystko rozbiorę i będę informował o przebiegu prac.

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar Giovi
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    146 Junior 1.4 TS 16v
    Postów
    19

    Domyślnie

    sprawdź krokowy, ja mam tak samo, dźwięk podobny do syczenia turbiny najlepiej bylo słychać przy obrotach ok 2tys/min. być może masz przyspieszony zapłon o kilka stopni. Robiłeś coś z silnikiem?

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    145 2.0 qv -> 156 sw 2.4 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    Przepustnica została przeczyszczona i wszystko wróciło do normy.
    Szkoda ze nie udało mi się odkręcić filtru powietrza.

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    Cytat Napisał PanDeWu Zobacz post
    ... Szkoda ze nie udało mi się odkręcić filtru powietrza.
    Kręcą się w miejscu i dalej nie idzie?

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    145 2.0 qv -> 156 sw 2.4 jtd
    Postów
    37

    Domyślnie

    Zgadza sie, te dlugie sruby, a troche boje sie ich urwac bo nie chce rozwalic obudowy.

Podobne wątki

  1. jtd falowanie obrotów
    Utworzone przez patigang w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-01-2017, 19:06
  2. Falowanie obrotów 2.4 JTD
    Utworzone przez aj1990 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-11-2015, 14:51
  3. [156] - Falowanie obrotów
    Utworzone przez OSKAR w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-03-2015, 12:02
  4. [164] Falowanie obrotów 3.0 V6 12V
    Utworzone przez Stefan116 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 17:19
  5. [155] falowanie obrotów
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-11-2010, 16:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory