Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45
  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Dawid_S
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Buczyna k/Głogowa
    Auto
    155 1.8 Sport 8V (Formula)
    Postów
    272

    Domyślnie

    Intercars mam w Głogowie, czyli 22km ode mnie - http://www.intercars.com.pl/#/ajax_s...1&id_filia=570
    Zajrzę do nich, może mi coś doradzą.

    To teraz pytanie z innej beczki - czy warto jechać do lepszego warsztatu, wydać te 100-160zł na przegląd i mieć pewność co dokładnie mam wymienić?
    Jeśli tak, to jaki warsztat w moich okolicach byście polecili (Głogów/Polkowice, dolnośląskie).


    › Więcej...: Niespokojny tył po długiej trasie z dużym obciążeniem

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    Zdecydowanie lepiej pojechać sprawdzić zawias nawet w stacji diagnostycznej

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Dawid_S
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Buczyna k/Głogowa
    Auto
    155 1.8 Sport 8V (Formula)
    Postów
    272

    Domyślnie

    A są jakieś polecane stacje dla Alf? Bo np. w Głogowie mam takie - http://www.firmy.net/diagnostyka-sam...wa,glogow.html
    Trzeba wybrać jedną, ale chciałbym aby zrobili to porządnie, bo podobno spora rzesza mechaników w naszym kraju kręci nosem na widok naszych pięknych włoskich aut

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    Baz przesady zawieszenie w Alfie 155 jest takie same jak we fiatach z tamtego okresu a mechanicy kochają prosta i mało skomplikowaną robotę. Tuleje wahacza tylnego sprawdzaj na podniesionym aucie wtedy sa bardzo namacalne luzy wyrobionych tulei

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Dawid_S
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Buczyna k/Głogowa
    Auto
    155 1.8 Sport 8V (Formula)
    Postów
    272

    Domyślnie

    Żebym to ja wiedział jak to sprawdzić i gdzie... U mnie jest tak, że daję komuś auto, płacę i chcę mieć zrobione. Sam robię tylko najmniejsze rzeczy typu klamki, wymiana płynów itp. Czasami z pomocą sąsiada.
    Mogę spokojnie przejechać te 22km i z powrotem? Autem pewnie będzie bujało z tyłu, ale jakoś przeżyję Tylko czy Alfa to wytrzyma?

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    Kolego nie przesadzaj to tylko auto i to dość z prostą konstrukcją zawieszenia to nie jakiś tam wielowahacz i cuda na drucie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Dawid_S
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Buczyna k/Głogowa
    Auto
    155 1.8 Sport 8V (Formula)
    Postów
    272

    Domyślnie

    Auto kupiłem kilka dni temu, nie mam zamiaru doprowadzać go do jeszcze gorszego stanu Stąd moje pytanie, na które jednak nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi - jazda tym autem jest bezpieczna? Mieszkam na terenach wzgórz i w drodze do Głogowa mam kilka podjazdów, zjazdów, nierówności oraz przejazdów kolejowych. Nie chciałbym dobić zawieszenia

  8. #28
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    Sam przejazd do warsztatu bez kozaczenia na drodze autu nie zaszkodzi, nie lękaj się

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #29
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Dawid_S
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Buczyna k/Głogowa
    Auto
    155 1.8 Sport 8V (Formula)
    Postów
    272

    Domyślnie

    Od początku, gdy mam tą Alfę nie kozaczę, nie szaleję. Nie było ani jednego pisku opon, a jak już miałem te ~5000 obrotów to przecież nie siada na zawieszenie (?) No i zdarzyło się to góra 2-3 razy.
    Najprawdopodobniej jutro wybiorę się do jednej z tych stacji. Wyniki oczywiście Wam przekażę, tutaj na forum. Następnie poproszę Was (o ile macie do mnie jeszcze cierpliwość) o dobór jak najlepszych części (chodzi oczywiście o stosunek cena/jakość).

    Już teraz wielkie dzięki za pomoc

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    Słuchaj Andrzeja, on wie co mówi. Ja zresztą przechodziłem przez to samo i w końcu musiałem wymienić łożyskowanie wahaczy. Choć w mojej wymiana amortyzatorów również okazała się konieczna ponieważ jeden ciekł.
    Wymiana amortyzatorów i sprężyn z tyłu jest banalna - nawet nie potrzebujesz ściągacza do sprężyn, schodzą same po odkręceniu dolnego mocowania i podniesieniu samochodu, z amortyzatorami sytuacja jest podobna. Górne mocowanie amortyzatorów odkręca się kluczem sztorcowy przez otwór w nadkolu, w sumie prosta robota.
    Gorzej jest z łożyskami wahaczy, tu niestety zdarza się, że bez zdejmowania zbiornika paliwa się nie obędzie...
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

Podobne wątki

  1. Szumienie napędu pod obciążeniem
    Utworzone przez tomSRT w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-03-2015, 18:29
  2. Turbo nie ciągnie pod obciążeniem
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 16:19
  3. Po długiej trasie - olej ? na kole ?
    Utworzone przez redek83 w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-09-2012, 22:55
  4. Cykanie od strony rozrządu pod obciążeniem....
    Utworzone przez sylwekrok28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-06-2012, 20:11
  5. zbyt niskie napięcie ładowania pod obciążeniem
    Utworzone przez urwiz w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-06-2010, 21:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory