@75andrew155 zwrotnice z 2,0 TS? Zacisk pod 305mm? Zdradź trochę szczegółów![]()
@75andrew155 zwrotnice z 2,0 TS? Zacisk pod 305mm? Zdradź trochę szczegółów![]()
Moje boje ze 155: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._8v_1994r.html
zwrotnice z piastami od Fiata Coupe 20VT zaciski małe brembo pod tarcze 305mm od GTVki.
Na pierwszy rzut zwrotnice od fiata sa trochę inne ( dłuższy uchwyt do końcówki drażka kierowniczego) zobaczymy jak to będzie pasować do zawieszenia w 155
Na fotce ze stolikiem sa porównane zwrotnice z fiata i Alfy, różnice są widoczne
- - - Updated - - -
Ty sie lepiej nie wypowiadaj co jest dopuszczalne a co nie bo jestes mało wiarygodny
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 13-09-2016 o 07:32
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
coś w końcu o 155 nakrecili
https://www.youtube.com/watch?v=epwD...52xym3nt5brkgw
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Piękne auto, ale właściciel irytujący z tym eeee yyyy eee wkładanym w co drugie słowo.
Wyłączyłem po około 10 min., bo nie dałem rady tego słuchać.
Sorry właścicielu, jeśli bywasz na forum, ale warto również zadbać o "detaling" języka ojczystego.
Przynajmniej jeśli chce się występować publicznie.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
No dobrze, jak się wyśpię, to może jutro obejrzę drugą część.
Sam program jest świetny: prowadzący, scenariusz i reżyseria.
Nie wiem jak wy , ale ja ostatnio zauważyłem całkowity brak 155 V6 po lifcie. Wiem, że wyszło ich niewiele ponad 1000 sztuk ,ale nawet za granicą jak V6 jest do sprzedania to mk1. W Niemieckim piśmie o młodszych klasykach jest opisana 155. Piszą że łatwiej jest kupić ładną Q4 , która od początku traktowana była jako przyszły młodszy klasyk niż wersję z silnikiem V6 , która nie miała takiego statusu jak Q4.
Croma V6 to faktycznie unikat, jedną na złom wywiozłem niestety , ale nie wiem czy nie mniej jak 600 sztuk jej wyprodukowali
Wiesz pewnie w momencie wywożenie jej na złom nie myślałeś o tym że to unikat
Ja rok temu spóźniłem się z uratowaniem Cromy Turbo, byłem dosłownie kilka dni po tym jak cala, razem z elektrycznymi skórzanymi fotelami, klimatyzacja, silnikiem nawet jeszcze na chodzie była - po prostu wrzucili ją całą w kontener...
Ale na szczęście na początku roku udało mi się zdobyć inną Cromę Turbo.
A propo ilości sztuk Crom V6 to myślę, że z 1-2 tyś choć rzeczywiście patrząc po ilości ogłoszeń jakie się przewinęły to było ich może mniej, a w ogłoszeniach w Europie było łącznie przez 3 lata - 4 sztuki.
Obecnie są przynajmniej 3 sztuki Crom V6 w Polsce.
Ostatnio edytowane przez Seraf ; 12-10-2016 o 09:28