To kluczyk z CODE I więc z jego sklonowanie nie przysparza problemu.
Pomogłeś ale jedynie częściowo. Transpoder, do którego podałeś linka jest czysty i nie da się go zaprogramować przy pomocy klucza master. Kierunek tutaj jest całkowicie odwrotny. To zawartość transpodera (odpowiedni 16 znakowy chyba kod) przy pomocy klucza master zapisuje się w centralce ECU i od tego momentu taki transpoder (kluczyk) będzie przez immo rozpoznawany. Jeżeli autor wątku będzie chciał go użyć musi w punkcie dorabiania kluczy sczytać zawartość starego klucza (transpondera) i zaprogramować jego zawartość do nowego, czystego transpondera. Po umieszczeniu go w nowym kluczu bez żadnych kombinacji z masterem będzie można bez problemu odpalić samochód. Rozwalanie oryginalnego, czerwonego klucza i wydłubywanie z niego pastylki transpodera jest mocno ryzykowne - nie wiesz, gdzie dokładnie on jest i ryzyko jego mechanicznego uszkodzenia jest ogromne a w przypadku kiedy zostanie zniszczony nie da się go już odtworzyć, więc lepiej najpierw skopiować zawartość starego a potem można ciąć go do woli, choć to nie ma najmniejszego sensu.