no to jadziem
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Powiem Ci Dziadek,że zajebiście podoba mi się PP.Idziesz w dobrą stronę według mojej opinii.Szkoda,że nie widziałem tego czorta na żywo![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
Aleście się rozpisali, po kolei.
Artih, klima dobra rzecz, jednak jako rzekłem płaci się za stan a nie wyposażenie auta, w tym przypadku zostaje już powoli opcja "albo-albo", albo ładny golas albo wypasiony parch
maryszkens, znam człowieka który porozumiewa się po włosku a i znam od niedawna Włocha z Sycylii (mega równy chłop) więc w razie realnego poważnego zainteresowania nie ma problemu żeby w ichniejszym italiańskim wypytać o wszystko.
Marcin, polift nie dla każdego jest zaletą, dla mnie to wada.
Artih ponownieJak chcesz zobaczyć jak zapierd... zdrowy TS to zapraszam do siebie, coś koło 120kkm nalotu jeśli dobrze pamiętam, Łukasz zna dokładniejsze cyferki.
A konkurencja TS vs. V6 jest ogólnie nie do rozstrzygnięcia bo wszystko zależy czego kto oczekuje.
V6 radzi sobie z tą budą z taką lekkością że szok, sprawia wrażenie jakby silnik używał 1/2 swojej mocy do napędu tego auta, w codziennym użytkowaniu musi to być genialne, co nie jeździłem V6 to zawsze zadziwia mnie ta lekkość.
TS natomiast ma niepodważalną fizyczną przewagę nad V6 i tego się nie oszuka, składając się w pierwszy zakręt od razu czujesz różnicę, w przeciwieństwie do V6 jedzie tam gdzie Ty chcesz a nie tam gdzie auto chce.
Kiedyś już chyba to pisałem - na co dzień V6 do sprawnego bujania się po drogach, do szaleństw na torze czy jakiś krętych dróżek tylko TS, niech się Łukasz wypowie jak wyglądała różnica między jego autem a moim na torze w Biłgoraju, ja nawet mogę zacytować![]()
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ja nie wypowiadałem się na temat zbierania zakrętów tylko na temat silnika.Jak będę chciał sobie poświrować to od tego mam TS'a i V6 w jednym czyli Q4.Jest moc i trzymanie na zakrętach.
Ode mnie jak wyjechał miał 116tyś z groszami,nie wiem ile ześ nastukał.
Nie będę się wypowiadał i Ty też siedź cicho![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
To muszę zrobić "korektę" licznikabo auto ma 126 z groszem, czyli gdzieś 10 więcej. Ja nastukałem na nim około 1,5 tyśka do tej pory...
Powiem Ci panie że na zlocie była 164 z nalotem ori 68(!) tyśków i ten mój silnik pracuje identycznie, chyba muszę co roku flaszkę Ci za niego stawiać boś mi dał rodzynka![]()
Była oj była ale z nim była pewna piękna pani która zrobiła na mnie lepsze wrażenie![]()
zapraszamy >> www.sklep.zrobieforme.pl
Gdzieś powinienem mieć tacho z tym przebiegiem więc zawsze można założyć i przebieg silnika będzie ori
To nie lada gratka.Gdzie to się uchowało hehe
Niech się dobrze spisuje.Po dzień dzisiejszy nie mogę sobie tego wybaczyć,że uśmierciłem takiego zdrowego TS'a.Do Alfowego nieba na pewno za to nie trafię![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
hahaha niedługo poobjeżdżam te wszystkie v6 swoim ts-em
Marcin Twoim tez jeździłem
obiektywnie to szkoda hajsu na wachę do v6 bo 2.0 w tsie idzie prawie tak samo a pali dużo mniej. dodatkowo nie ma tego pierd....nięcia od 5 tys.
Podsumowując v6 od dołu idzie lepiej ale później różnica się zaciera.
A i tak zwykły tjet 120 robi jak chce v6 czy ts-a...