Jakby ktoś szukał Zenderów do 145
https://www.olx.pl/oferta/kola-felgi...5-IDfIE27.html
Jakby ktoś szukał Zenderów do 145
https://www.olx.pl/oferta/kola-felgi...5-IDfIE27.html
Using Tapatalk
Moje są chyba w lepszym stanie.
Czyżby w zimie klamki pękały na mrozie?
Edit.
Sprawdziłem lusterko.
Rzeczywiście w środku jest pęknięty stelaż.
Ale nie bardzo widzę ewentualną reparację; chyba że ktoś z Was to przerabiał, więc proszę o poradę.
Będę się musiał rozejrzeć za jakąś używką w całości.
Po złożeniu lusterka jest nawet w miarę ok (lepiej niż było), ale nie jak powinno być.
Ostatnio edytowane przez kazikx ; 27-10-2016 o 16:53
Ja po przygodach z moją 146, wywaliłem korbe z 2.0, wstawiłem 1.8 - zrobiłem 20km i siadła uszczelka pod glowicą, zrobiłem ją i chyba ktoś dał d**y bo glowica chyba pekła i nadal się gotuje.
Więc pytanie orientujesz się czy 24v podejdzie czy musi byc ogromna rzeźba z cięciem podłużnic itp?
Była : 146 1.6Ts 97r (2006-2011)
Jest : 156 1.8Ts (2010 - ?)
146Ti 2.0Ts (2013 - 2016)
Każdy szanujący się posiadacz 155 ma klamki na wymianę w garażu - to towar deficytowyA między innymi dlatego, że drzwi w 155 mają cudowną przypadłość zamarzania na amen jak jest przejście z dodatniej na ujemną temperaturę a klamka przy otwieraniu zostaje w ręku. Lusterka też są deficytowe... Ten typ tak ma
![]()
Dzięki za wyjaśnienie.
Będę musiał uważać...
W zimie chyba nie będę jeździł tym autem.
I w ogóle w złą pogodę.
W GT też jest problem z klamkami. Potrzebna jest instrukcja obsługi do prawidłowego otwierania, by nie wyłamać.
To samo w 164, ale po odpowiednim zabezpieczeniu zamka drzwi nie powinno być problemu z zamarzaniem zamków.
Przecież 145 to to samo co 155, 24V wchodzi ale ciężko.