Ciekawostki z aukcji do wzięcia

W kontekście zwrotu do płci pięknej Twój wpis brzmi dwuznacznie i dosadnie.
(Mnie się nawet wpierw koleżanka edhel skojarzyła, a dopiero później jej auto).
hmmmm to jest forum motoryzacyjne nie erotyczne:D

Kupię podłogę tego idealnego auta:D

Wracając do mojego (względnie poważnego) pytania o koszt konserwacji podłogi w 146...

Naprawdę nie wiem. A zależy mi (a nie znam się na tym), by utrzymać auto w możliwie jak najlepszej kondycji.
Czy np. 1000zł będzie ok, czy za dużo?

Zależy od stanu podłogi. Jak dojdą prace blacharskie to ten 1000 może buc mało. Pamiętaj ze żeby dobrze zakonserwować podłogę trzeba by ściągnąć tak naprawdę wszystko- całe zawieszenie, bak, wydech, itp.

A jak juz ściągać całe zawieszenie i wydech to można sie pokusić o wymianę starych lub wadliwych podzespołów. Wiec bez 3-4 tys lepiej do tematu nie podchodzić ;)

Dzięki za info, Marcinie. Szkoda, że po nowym roku - do tego czasu może mi się gust zmienić :P

Wracając do mojego (względnie poważnego) pytania o koszt konserwacji podłogi w 146...

Naprawdę nie wiem. A zależy mi (a nie znam się na tym), by utrzymać auto w możliwie jak najlepszej kondycji.
Czy np. 1000zł będzie ok, czy za dużo?

Ja robiłem ostatnio w 155 i kosztowało mnie 1300 zł , chodź dziurka była jedna do spawania. Ale doszedł jeszcze koszt okładzin bitumicznych.

Widzieli co się na "Giełdzie" pojawiło ???

2.0 TS 8V i 109 000 km przebiegu:wub:

Cena potężna jak na auto bez klimy :)

Jak ktoś wystawia 10 000,00 zł to zakładam, że te 9 000,00 zł chce dostać. To i tak wiele jak za auto bez klimy - ale egzemplarz śliczny i z fajnym silnikiem.

Moim zdaniem za 4-6 000,00 zł sprzedała by się w miarę szybko.

No właśnie nikt, dlatego nie jest tyle warte ;)

Jest warte tyle, ile ktoś będzie w stanie za nie zapłacić.

jesli auto jest faktycznie bez rdzy to jest warte tyle za ile wystawił tylko kto to kupi?

No właśnie.
Minusy (dla sprzedającego) i plusy (dla kupującego) mieszkania w Polsce.