Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Temat: Gwint w 155

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar flyberry.pl
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 155 94` 1.7 TS 8v, Alfa Romeo 164 94` 3.0 V6 24V Q4
    Postów
    92

    Domyślnie Gwint w 155

    Przeszukałem przeczytałem wszystko na forum o zawieszenieu i gwincie ale nie znalazłem opowiedzi na moje watpliwości. Czy ma ktoś gwint w 155, jak się sprawuje, czy jest duzo twardszy od jakiegoś kitu np -40(Vogtland,Eibach) i np Bilsteinów b4. Czy nie ma problemów ze zbierznością. Najbardziej zalezy mi na tym żeby koło ładnie "zapełniało" wnekę i żeby auto miało wyraźnie wyżej tył - teraz mam -30 ale tył dosyc mocno siedzi. Znalazłem gwint LOWTEC 0-60mm ktoś może testował u siebie???

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156SW 1.9JTD 105KM 01r
    Postów
    150

    Domyślnie

    Myślę że ciężko będzie Ci znaleźć osoby, które montowały w 155 gwint za 2500zl

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Przemek_Docent miał w swojej 155 Gwint ale z tego co wiem nie był zadowolony za twardo za nisko i długo nie trzeba było czekać jak zdemontował nie dało sie jeżdzić po mieście z takim zawiasem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał zimol03 Zobacz post
    Myślę że ciężko będzie Ci znaleźć osoby, które montowały w 155 gwint za 2500zl
    A da się kupić jakiś sensowny gwint za tą cenę? Ja wydałem więcej a do gwintu mi ciągle daleko.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  5. #5
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156SW 1.9JTD 105KM 01r
    Postów
    150

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    A da się kupić jakiś sensowny gwint za tą cenę? Ja wydałem więcej a do gwintu mi ciągle daleko.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com


    lowtec 600 euro, jest jeszcze gwint Ksport 4500zł

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar flyberry.pl
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 155 94` 1.7 TS 8v, Alfa Romeo 164 94` 3.0 V6 24V Q4
    Postów
    92

    Domyślnie

    Z tego co wyczytałem na innych forach to Lowtec jest chwalony za to że jest możliwość ustawienia fabrycznej wysokości nawet jak jest taka potrzeba - Ja auta używam głównie w weekendy i drogi mam wokół raczej bardzo dobre - tylko boje się troche bo niemam skali porównawczej do tego co mam teraz (ok-30--40)do gwintu - jest twardo ale chciałbym w koncu porzadnie zrobić to zawieszenie i miec juz to z głowy stąd liczyłem że ktoś kto miał te powiedzmy -40 ma teraz gwint i wie jak jest różnica. w róznych miejscach jedni pisza że gwint to beton inni że jest całkiem spory komfort i ja juz całkiem głupieje.

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał zimol03 Zobacz post
    lowtec 600 euro, jest jeszcze gwint Ksport 4500zł
    Tyle że to ciągle podstawowe modele z niskiej półki. Do gwintu renomowanych producentów ciągle im brakuje - no chyba że ktoś uważa za wstępna regulacja napięcia sprężyny i jednostronna regulacja twardości to górna półka

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    156SW 1.9JTD 105KM 01r
    Postów
    150

    Domyślnie

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Tyle że to ciągle podstawowe modele z niskiej półki. Do gwintu renomowanych producentów ciągle im brakuje - no chyba że ktoś uważa za wstępna regulacja napięcia sprężyny i jednostronna regulacja twardości to górna półka

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com
    Jeżeli uważasz że np. Ksport za 4500 zł to nie jest górna półka, to jaki gwint uważasz za górną półkę do 155.

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał zimol03 Zobacz post
    Jeżeli uważasz że np. Ksport za 4500 zł to nie jest górna półka, to jaki gwint uważasz za górną półkę do 155.
    3-4 tysiące to kosztuje zestaw amortyzatorów i sprężyn i nie jakichś specjalnych a zwykłych Koni Sport albo Bilstein B6 + sprężyny H&R czy jakichś Eibach.
    5-6 tysięcy to średnia i wysoka uliczna półka. A powyżej zaczynają się zawieszenia z górnej półki - te uliczne bo regulowane zawieszenie do sportu to często większa kasa.



    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Na głowę trzeba upaść żeby cos takiego za taką kasę montować do zwykłego auta

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Gwint do 166 ;)
    Utworzone przez kML w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-06-2015, 21:49
  2. Gwint w GT
    Utworzone przez Aleks_K w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 17:32
  3. Gwint
    Utworzone przez Aleks_K w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 14:40
  4. [156] Gwint
    Utworzone przez Ziomek w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 21:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory