147 Problem Airbag

Auto
Alfa 147 1.6 TS
Dzień dobry forumowicze.

Jestem posiadaczem Alfy 147 1.6 TS 2002, od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką poduszek. Cały czas świeci się czerwona kontrolka poduszki + dodatkowo przy starcie miga żółta poduszka pasażera ( potem znika ). Sprawdziłem połączenie kostek pod fotelami, kostki z tyłu w klapie, po podłączeniu przez ELM 327 wykazuje błąd poduszki ( sprawdziłem samodzielnie ) A w serwisie po podłączeniu do innego komputera i innym urządzeniem stwierdzili, że "nie mogą się dogadać z centralką, może być uszkodzona". Jeśli ich diagnoza okaże się trafna, to ile może kosztować naprawa/wymiana ww.

Czy ktoś z kolegów ma na to jakiś pomysł ?

Jestem świeżym kierowcą, a to moja pierwsza Bella dlatego proszę o wyrozumiałość :)

Pozdrawiam serdecznie.

Po pierwsze temat wałkowany milion razy. Co do żółtej kontrolki to tak ma być, jest to kontrolka informująca o dezaktywacji poduszki pasażera gdy przewozisz fotelik na przednim siedzeniu. Jaki dokładnie masz nr błędu airbaga ? Mi np świeci się kontrolka a błędów nie ma w ogóle, centralka jest udupiona. Koszt nowej czyt. używanej w granicach 50-100 zł i po sprawie

Centralki są różne. Weź klucz 10tke idz do auta wsiądź od strony pasażera i zdejmij ten kawałek tapicerki co jest pod tunelem środkowym
attachment.php

odkręć klemy od aku poczekaj z 10 min, i zdemontuj tą centralkę na której będą numery. Szukaj takiej samej z tymi samymi numerami i tyle

to jest to duże z zdjęcia poniżej ( nie sugeruj się strzałką )
attachment.php

Załączniki

• url.jpg
    url.jpg
    105.9 KB · Wyświetleń: 310
  • 71980d1349330351-sie_dostac_wymontowac_centralke_airbag-lokalizacjaj.jpg
    71980d1349330351-sie_dostac_wymontowac_centralke_airbag-lokalizacjaj.jpg
    45.3 KB · Wyświetleń: 378
Super, bardzo Ci dziękuję za pomoc! Dziś będę się nad tym doktoryzował, po robocie podzielę się efektami.

Pozdrawiam serdecznie!