Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: 1.9 JTD 8V 115 KM wyciek paliwa.

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    147 1.9JTD 8v
    Postów
    91

    Domyślnie 1.9 JTD 8V 115 KM wyciek paliwa.

    Hej,

    z prawej strony auta, tak od strony rozrządu gdzieś boczkiem kapie mi paliwo. Już od dłuższego czasu czułem diesla w kabinie (szczególnie przy postojach). Dzisiaj wjechałem przodem do mojego podziemnego garażu, zostawiłem uruchomiony silnik, wlazłem do kanału i załamałem ręce. Na zewnętrznej stronie miski olejowej (bardziej tak od prawej strony) kropelki cieczy lekko przezroczystej, dotykam wącham oczywiście było to paliwo. Pytanie do Was czy jest jakaś typowa usterka, typowe miejsce dla tych silników, które powoduje ten wyciek? Wyciek moim zdaniem nasila się na postoju, nie czuje aby w trakcie jazdy do kabiny docierał zapach. Auto zapala bez najmniejszego problemu. Nie znam się na mechanice i nie wiem gdzie idą te wężyki ale jeden z mechaników powiedział mi, że skoro odpala bez problemu to może być na powrocie gdzieś wyciek. Jakieś sugestie?

    Postaram się wejść na kanał jeszcze raz i porobię jakieś zdjęcia albo film.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar hector
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 1.8 8V, 156 SW 2,4 JTD m-jet 2004
    Postów
    58

    Domyślnie

    Miałem tak ostatnio w 156. Prawą stroną po podwoziu idą przewody paliwowe, po latach gniją i popuszczają, może tak samo jest w 147? Na postoju widać było jak kapie tuż za prawym przednim kołem.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    147 1.9JTD 8v
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał hector Zobacz post
    Miałem tak ostatnio w 156. Prawą stroną po podwoziu idą przewody paliwowe, po latach gniją i popuszczają, może tak samo jest w 147? Na postoju widać było jak kapie tuż za prawym przednim kołem.