• Jeśli chcesz dodać swojej Alfie charakteru i jednocześnie zaznaczyć przynależność do naszej społeczności – to dobry moment, żeby je zamówić.

Ramki Alfaholicy

Szczegóły, zdjęcia oraz informacje o zamówieniu znajdziesz tutaj.

Nie czekaj, bo jak zwykle schodzą szybko.

Konserwacja podwozia

Auto
Alfa Romeo 147 1.6 ts 120KM
Koledzy, czy waszym zdaniem można samemu zakonserwować podwozie samochodu czy lepiej iść do warsztatu ?? Jestem zielony w tych sprawach ale oglądałem film na youtube.. można foliami zabezpieczyć hamulce i koła i samemu fajnie i dokładnie to zrobić... macie jakieś doświadczenia w tej kwestii ???

Jeżeli uważacie że samemu lepiej to proszę o poradę co dokładnie jest mi potrzebne i czego nie można konserwować.

Dysponuje kanałem amatorskim w garażu u teścia.

Jak nie masz pojęcia o temacie to myślę że lepiej będzie jak oddasz auto fachowcowi

Wyryte rantem felgi

a orientujesz się jaki jest koszt konserwacji w warsztacie ?? wiem że są różne ceny ale takie średnie?

No właśnie też jestem ciekaw bo w przeciągu tygodnia sam będę oddawał auto na ten zabieg

Wyryte rantem felgi

Ja dałem 400 zł dwa lata temu.

Wysłane z mojego P6-U06

600zł w Łodzi w marcu a i tak jak teraz patrzyłem to po zimie będzie trzeba robić poprawki :/ Więc radzę uważać komu się powierza auto na wykonanie takiego zabiegu.

Chcesz mieć dobrze zrobione?Zrób to sam.
Nie potrzeba wielkich umiejętności tylko chęci.W warsztacie nikt nie będzie się bawił w czyszczenie ognisk korozji a zamalują i wyglądać będzie cacy przy odbiorze auta.

no właśnie, dlatego pytam czy ktoś krok po kroku może mi objaśnić na co zwrócić uwagę, co jest mi potrzebne i co zabezpieczyć i w jaki sposób

Chcesz mieć dobrze zrobione?Zrób to sam.