Nagłośnienie Bose

cuma12

Nowy
Auto
qubo
Witam.
Przymierzam się do kupna AR 147 z naglosnieniem bose.
Chciałbym soe dowiedziec gdzie znajduje sie wzmacniacz i jak najlepiej rozpoznać te naglosnienie bo jest dużo ściemniaczy którzy piszą ze jest naglosnienie bose a tak naprawde go nie ma.
I jeszcze jedna prawa odnośnie wersji ti Black Edition czym sle różni ta wersja od zwyklej

Przepraszam za skladnie i plete pisania ale jestem laikiem w tych sprawach i wole soe dowiedzkec od doświadczonego grona

Pozdrawiam

Org.Bose nie ma gwizdków w drzwiach...Wzmacniacz i suba masz z lewej stronyw boczku bagaznika...Jest tam tez wytłoczony napis Bose

Ale swoją drogą, jak masz kasę to mozesz zrobić sobie nagłośnienie o wiele lepsze od Bose.

Zieloo al po co mam wydawać kasę jak mogę miec cos w cenie auta i fabrycznego a nie dudniacego i skrzypiacej klapy bagażnika.
Lutek dzieki za odpowiedz związana z temtem

Jak masz okazje to kup z Bose...gra to naprawde dobrze z dobrej jakosci CD ..i moim zdaniem wystarczy....Nic lepszego nie potrzeba......Można wrzucić sobie zmieniarke mp3 do schowka do kompletu..

Zieloo al po co mam wydawać kasę jak mogę miec cos w cenie auta i fabrycznego a nie dudniacego i skrzypiacej klapy bagażnika.

Ponieważ , w dobrych pieniądzach możesz mieć naprawdę zestaw o wiele lepszy niż Bose . To nagłośnienie zostało montowane bardzo dawno temu i od tego momentu wiele się zmieniło . A skrzypiąca klapa bagaźnika , to po prostu kiepski montaż , brak wygłuszenia albo przesadzona moc . Robiąc audio u ludzi , którzy są specjalistami w tej dziedzinie , będziesz miał pewność że wszystko będzie zrobione jak należy .