Mostrar resultados de 21 Para 30 con 33
-
07-05-2016, 19:58 #21
Dokładnie 1 litr, cała miska 4.4 chyba ma
› Więcej...: 1.6 TS 120KM - kolejny olejoholik?
-
-
18-05-2016, 17:14 #22El usuario ciclista
- Se incorporó a la
- 10 2014
- Automático
- Alfa Romeo 145
- Mensajes
- 75
Odkopuję temat.
Jakie uszczelniacze polecacie? Wymienię jeszcze same uszczelniacze. -Dlaczego? otóż:
Wczoraj zmierzyłem aceite, było min. Czyli spalanie okropelne, nawet nie pytajcie ile. Dolałem coś ok. 400ml i po jakimś czasie odpaliłem samochód przestawiłem i pomyślałem, że dam mu nieco po obrotach... Siwe dymy, okolica zadymiona
Doszedłem do wniosku, że olej spływa przez uszczelniacze i jest wypalany na tłokach, a to by tłumaczyło to, że po zalaniu dolewki tak okropnie dymiła, a potem jak pojeździłem chwile, auto się rozgrzało i dymienie praktycznie ustało..
Co sądzicie o tej tezie?
Jakie uszczelniacze polecacie?
-
18-05-2016, 21:02 #23El usuario Semental
- Se incorporó a la
- 05 2015
- Vive en
- Cracovia
- Automático
- Alfa 147 1.6 TS 105 kM 2001
- Mensajes
- 196
Teza dobra ale na krótka metę bo jak tak pije aceite to uszczelniacze i może tak ale muszą być rozjechane prowadnice zaworów, a jak kolego zrobisz to daj znać czy pomogło i jakie el costo de lay miałeś, powodzenia.
-
19-05-2016, 08:05 #24
-
19-05-2016, 18:22 #25
Ja kupiłem uszczalniacze w ASO, oryginalne za 64zł ?? 16 sztuk, to są takie małe na pół centymetra gumki z ściągaczem, nic specjalnego ;d Bynajmniej u mnie działaja
-
22-05-2016, 13:36 #26El usuario ciclista
- Se incorporó a la
- 10 2014
- Automático
- Alfa Romeo 145
- Mensajes
- 75
Witam Was jeszcze raz.
Na poważnie zastanawiam się już co dalej robić i co będzie bardziej opłacalne?
Zdzierać głowicę, robić uszczelniacze, ew prowadnice, pierścienie, nie wiadomo jak z panewkami potem i do tego pasuje już sincronización de las válvulas ogarnąć, aceite i co jeszcze po drodze wyjdzie?
Czy szukać motora (jakiego? duże problemy są chcąc wsadzić 2.0 zamiast 1.6 lub 1.8 które nie były w 147?) i potem znów się modlić, żeby nie było jak z tym?
Wychodzi remont generalny, większość spraw próbowałbym ogarnąć we własnym zakresie, wiadomo głowicę trzeba byłoby oddać.Última edición por Matti13344 ; 22-05-2016 sobre 13:40
-
24-05-2016, 15:54 #27El usuario Alfa y Omega
- Se incorporó a la
- 01 2013
- Vive en
- Swietochlowice
- Automático
- Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
- Mensajes
- 316
Polecam zrobic remont. No kupujac niwy motor nie wiesz na co trafisz a robia remont wydasz podobna kwote a silnik masz jak igle. Ja juz jezdze 3 tyd po remoncie i nie bierze aceite, wiec efekt jest. Remont glowicy, poerscienie, uszczelniacze, panewki nie wszystkie przy okazji rorzad i wariator. Cenowo wyszlo mi okolo 3-4 tys ale napotkalem kilka niechcianych rzeczy bez, ktorych można zrobic to o wiele taniej.
Była AR 147 2005r. 1.6 TS 105KM - LPG
Jest AR 147 TI Black Line 2007r. 1.6 TS 120KM - LPG
Jest AR 159 2007r. 1.9 JTDm 150KM
www.da-cars.5v.pl - serwis samochodowy
-
28-05-2016, 21:10 #28El usuario Świeżak
- Se incorporó a la
- 04 2015
- Vive en
- Rzeszów
- Automático
- Alfa Romeo 147
- Mensajes
- 111
Wymiana samych uszczelniaczy zaworowych raczej nic nie da. Ja wymieniałem już 3 razy. Za każdym razem ściąga mi uszczelniacze. Wyrobienie są już prowadnice i muszę oddać głowice do remontu. Wymiana na krótko pomagała, spalanie aceite spadło, ale niestety w ramach przejechanych kilometrów wszystko wracało do normy.
Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
-
13-06-2016, 12:08 #29El usuario Semental
- Se incorporó a la
- 05 2015
- Vive en
- Cracovia
- Automático
- Alfa 147 1.6 TS 105 kM 2001
- Mensajes
- 196
Witam kolegów, moja bella zaczyna więcej pić tego aceite bo już koło 0.8 L na 1000 to dużo, i nie wiem jak rozpoznać czy to przez pierścienie czy uszczelniacze dodam że dymu białego czy niebieskiego nie ma nic a nic ani na zimnym ani na ciepłym motoru, widać delikatny dymek ale czarny i to muszę go dobrze wkręcić na obroty by był widoczny, jakie macie pomysły ? proszę o radę jak to zużycie ograniczyć bo jak przyjdzie do wymiany pierścieni to niestety ale mnie nie stać na taką inwestycję w silnik.
-
16-06-2016, 18:12 #30El usuario ciclista
- Se incorporó a la
- 10 2014
- Automático
- Alfa Romeo 145
- Mensajes
- 75
W końcu odstawiłem samochód do mecánicoa. Pierwsza kaceiteność to sprzęgło. Ostatnio już coraz niżej brało, aż w końcu ukłąd sie zapowietrza do tego stopnia, że przy wyrzuceniu 5biegu nie wbije 4, trzeba podpompować pedałem i da się wbić bieg natomiast jest on nadal "gumowaty". Temat kiedyś już przerabiałem, ale w 156. okazało się, że to nie był wysprzęglik ani pompka przy pedale, a zniszczona tarcza sprzęgła. Aktualnie odstawiłem do gościa ma wszystko sprawdzić ustalić przyczynę i to naprawić.
Drugim tematem był remont motora. Cena max którą mi powiedział, ze wyjdzie to 1700zł. Głowice wiezie do Rzeszowa, zmienia pierścienie, panewki jeśli jest potrzeba itd.
Zobaczę co zrobi ze sprzęgłem i jak się z tym upora, jak będzie faktycznie ok to oddaje auto w jego ręce i remont.
Znaleźć teraz kogoś godnego to jest wyzwanie tak wam powiem. W mojej miejscowości jest coś 4 warsztaty.. po jednym auto zapaliło się po przejechaniu 25km, w innym samochodzie po tym warsztacie poszła uszczelka pod głowicą
i itd, inni mlaskają, narzekają.. a pieniądze chcieliby za nic.
Temas similares
-
[159] Kolejny raz awaria 1.9 8v dtm 120km POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!
Creado por mateusz-07 en la sección 159/Brera/Brera SpiderRespuesta: 11Último mensaje/autor: 19-08-2015, 10:39 -
[155] Kolejny problem...
Creado por Nowicjusz en la sección 145/146/155Respuesta: 7Último mensaje/autor: 05-09-2011, 18:40 -
Diferencia de los motores de 147 1.6 120 km y 156 1.6 120 km
Creado por luniu en la sección 147Respuesta: 4Último mensaje/autor: 10-01-2011, 01:42 -
Diferencia de los motores de 147 1.6 120 km y 156 1.6 120 km
Creado por luniu en la sección 156Respuesta: 15Último mensaje/autor: 04-11-2010, 23:15 -
Czy to sprzęgło?? - po raz kolejny
Creado por Prezes_07 en la sección 156Respuesta: 4Último mensaje/autor: 09-02-2010, 08:02




Responder con cita
