
Napisał
Koks
Takie oto info z eLearna:
PODŚWIETLENIE SCHOWKA - PODŚWIETLENIE BAGAŻNIKA - PODŚWIETLENIE DASZKA PRZECIWSŁONECZNEGO - Opis funkcjonowania
W oparciu o wcześniej opisany system logiki kontroli napięcia akumulatora, Body Computer M1 zasila przez styk 33 konektora E lampę bagażnika G40 i lampy daszka przeciwsłonecznego od strony kierowcy G31 i od strony pasażera G32 ;analogicznie, przez styk 13 konektora C zasila lampę oświetlenia schowka G30 .
Wyłącznik otwierania bagażnika I11 wysyła sygnał masy, przy bagażniku otwartym, w celu włączenia światła bagażnika G40 .
Lampa schowka G30 włącza się po przesłaniu sygnału masy z wyłącznika schowka I15 .
Poprzez linię CAN Patrz E1050 CIĄGŁOŚĆ POŁĄCZEŃ , do Body Computer M1 dochodzi sygnał 'niskie napięcie akumulatora', który powoduje wyłączenie lamp oświetlenia wnętrza jeżeli są włączone.