jak by to kogoś interesowało to kumplowi został wariator mogę sie zapytać czy go chce popchnąć, a i jeszcze jednno wariator jest nowy.![]()
jak by to kogoś interesowało to kumplowi został wariator mogę sie zapytać czy go chce popchnąć, a i jeszcze jednno wariator jest nowy.![]()
jestem na etapie wymiany własnie. Jesli możesz zapytac bede wdzięczny. Wal na prv jakby co
pozdrawiam
Wszystko okej,ale jak założyć tą podkładkę,która nigdzie indziej nie pasuje tylko na sam spód tej drugiej cześci, tej która zostaje po wyjęciu samej ośki.
TO jest proste do demontażu i sprężyna idziie do wymiany, ale jeszcze nigdzie na żadnym forum nikt nie napisał, jak założyć tą głupia podkładkę... Ja zniszczyłem wariator, żeby zobaczyć jak to wygląda - jedyna szansa to dorobić jakiś pierścień,czy coś żeby można było zdemontować tą drugą część wariatora ,pod którą na dnie ma być owa podkładka - w innym miejscu nie pasuje za chiny...
Skończyło się na nowym wariacie...A sama sprężynka chyba nie załatwia podejżewam tematu..
proszę o sensowną polemikę
pozdrawiam![]()
dawno temu i nieprawda: 33 1.8td rosso - 146 1.6ts nero - GTV 1.8ts nero - 156sw 2.4Jtd nero - 156sw 20v grigio luce di amalfi - GT ts blu chiaia di Luna - 156sw 20v grigio metalico - 166 Jtd cf3 nero volcano - 166 2.5V6fl - 159fl sw jtdm 16v grey indigo
pytasz o tą białą teflonową podkładkę czy dwie metalowe??
biała na sam dół wypukłą sroną do denka wariatora,zresztą ona inaczej nie będzie dobrze leżeć.
natomiast nie pamiętam dokładnie jak te dwie metalowe...
albo wypukłymi stronami do siebie(czyli wkładasz w gniazdo wałka podkładkę wypukłością do góry,następnie wkładasz drugą wypukłością do dołu)i potem idzie wałek.
albo wypukłymi stronami od siebie (jedna wypukłością do denka a druga do wałka)
moja druga ulubienica...
Cześć
Odgrzeję kotleta bo mam pytanie odnośnie wariatora. Sprawa nie tyczy się co prawda Alfy 147 ale bliźniaczego modelu czyli Stilo 1.8. Mam do wymiany wariator i chcę spróbować tego zestawu naprawczego. Samochód posiadam parę dni więc i tak muszę wymienić rozrząd a że wariator klekocze to również chciałbym go wymienić/naprawić. Czy samochód po takim zestawie naprawczym odzyska "kopa" w odpowiednim zakresie obrotów czy ustanie tylko klekotanie?
Ja wczesniej miałem Stilo 1,8 i własnie tym zestawem naprawczym zrobiłem wariatior i wszystko było ok.
stary temat ale jak dla mnie bardzo na czasie, dziś dostałem zestaw naprawczy i wymieniłem to co było w zestawie zajęło mi to 20min, na razie nic nie jest zamontowane do silnika mam zamiar zrobić to w przyszłym tygodniu, teraz pytanie czy jest możliwość złego zmontowania wariatora, można jedynie pomylić podkładki tzn. te dwie metalowe bo teflonowa inaczej nie może być wprowadzona chyba że się myle