Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Alfa Romeo 3.2 GTA na co zwrócić uwagę przy zakupie ?

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2019
    Auto
    Alfa Romeo 147 GTA
    Postów
    2

    Domyślnie Alfa Romeo 3.2 GTA na co zwrócić uwagę przy zakupie ?

    Wtam! tak jak w temacie poszukuję swojej pierwszej fury, budżet mam 40-50 k i padło na ten model, na co zwrócić uwagę przy zakupie i za jaka sumę kupie dobry egzemplarz, nie chciałbym wjechać na minę... Chciałbym też was zapytać jaki kolor na żywo prezentuje się najładniej, do wyboru mam czarną białą i srebrną, ale wiem że foty nie odzwierciedlają rzeczywistości,z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie ! Edit : chodzi mi o model 147 GTA

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Marcino_14
    Dołączył
    07 2019
    Auto
    Alfa Romeo 147 FL 1.6
    Postów
    188

    Domyślnie

    Nie mam za dużo doświadczenia jeżeli chodzi konkretnie o GTA, ale nie dawno sam kupowałem AR 147 więc się wypowiem.
    Na Twoim uwagę przede wszystkim zwrócił bym uwagę na historię wypadkowości samochodu ponieważ samochody sportowe lubią być po większych dzwonach więc tutaj obowiązkowo za tą kasę czujnik lakieru i jazda dokładnie po całym samochodzie + obserwacja czy jakieś śruby nie były odkręcane, a elementy blacharskie wymieniane. Do tego szczególna uwaga jeżeli chodzi o korozję - jeżeli takowa jest to może świadczyć również o naprawach blacharskich.
    Jeżeli były wykonywane jakieś naprawy to zwróciłbym uwagę czy były wykonywane porządnie: min. czy zamontowane są wszystkie osłony np. czy pod komorą silnika znajduje się osłona pyłochłonna - niby banalna sprawa ale może świadczyć o tym że samochód gdzieś mocniej kiedyś przedarł albo naprawy wykonywane były niefachowo co potem może skutkować uszkodzeniem uszczelniacza wału lub innych urządzeń pomocniczych bo syf leci do środka.