Brak nawiewu - Alfa 147

• Autor wątku Autor wątku Slk
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia

Slk

Nowy
Auto
Alfa Romeo 147
Witam wszystkich. Problem istnieje od jakiegoś czasu lecz dzisiaj nawiew padł na amen. Zdarzało mu się zawiesić ale po chwili jazdy odpalał się bez problemowo. Dzisiaj wsiadł na amen. Przy przełaczaniu strefy nawiewu słychać dźwięk jakby klapy się ruszały, Klima też odpala. Dodam,że jestem zielony i nie mam pojęcia czy to silnik dmuchawy czy rezystor od temperatury.

Jutro rano jadę 7km do pracy więc zobaczę czy odpali.

Zacząłbym od najprostszej rzeczy - bezpiecznik. Wyjąć, przeczyścić styki ew.wymienić.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

Zacząłbym od najprostszej rzeczy - bezpiecznik. Wyjąć, przeczyścić styki ew.wymienić.

Mówisz o tym pod nogami pasażera? Jutro do zrobię i jak coś się odezwę lecz znając życie rano nawiew ruszy bo tak jak wspominałem miałem już podobne sytuacje ;)

Mówisz o tym pod nogami pasażera? Jutro do zrobię i jak coś się odezwę lecz znając życie rano nawiew ruszy bo tak jak wspominałem miałem już podobne sytuacje ;)
Dlatego możliwe że coś nie styka. To są bodajże F31 i F39 w skrzynce w desce rozdzielczej. Wszystko jest w instrukcji obsługi.

Sprawdziłem bezpieczniki, wszystko było ok,mało tego umówiłem się na naprawę silnika dmuchawy bo po przekreceniu pokrętła od siły nawiewu nawet nie było reakcji. Po odpaleniu auta pod serwisem nagle wszystko zaczęło działać jak nowe :o Najprawdopodobniej nie ma gdzieś styku bo w cytrynie jak walniety był silnik dmuchawy to zaskakiwał na wyboju. Po świętach sam poszperam