Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Walka z brakiem mocy do 2800 obrotów 1,9 JTDM 150km

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Artur9067
    Dołączył
    12 2017
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 jtdm 1.9 150km
    Postów
    49

    Domyślnie Walka z brakiem mocy do 2800 obrotów 1,9 JTDM 150km

    Witam ponownie, nie było mnie długo bo jeżdżę moją Alficzką na codzień od ponad dwóch lat i ciągle borykam się z problemem braku mocy, brakiem reakcji na gaz od czasu zakupu samochodu, ostatnio pojechałem na hamownie aby udokumentować brak mocy w mojej buni.
    Wymienione zostało: turbosprężarka została zregenerowana korasem mellet, gruszka okazała się sprawna więc nie została wymieniona, egr nowy był też przyślepiany blaszką z dziurkami jak i bez nich nie było żadnej różnicy, przepływomierz został 2x wymieniony co nic nie dało [raz zmieniony na boscha po czym go zwróciłem i kupiłem delphi tańszego i dalej to samo], wtryskiwacze zostały zregenerowane w firmie bosch w stalowej woli bardzo polecanej, czujnik w pompie cr został zmieniony, czujnik ciśnienia doładowania został zmieniony, kolektor dolotowy został wykręcony i wyczyszczony, zostały sprawdzone wszystkie węże dolotu [pęknięty okazał się przewód między przepływomierzem a turbinom i został założony oryginalny fiatowski co nic nie zmieniło], zawór overboost turbiny nowy pierburg, czujnik ciśnienia w listwie cr zmieniony co nic nie zmieniło, pedał gazu podmieniony co też nic nie zmieniło, rozrząd ustawiony prawidłowo na blokadach wałki są wzajemnie prawidłowo zsynchronizowane ze sobą, samochód nie miał po zakupie dpf co wygląda na fabryczne, miał tylko dwa katalizatory, usunięcie nic nie wniosło, podciśnienie zmierzone 0,7 bara więc jest prawidłowo.