Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Przewód ukł. kierowniczego

  1. #1
    duza_mysz
    Gość

    Unhappy Przewód ukł. kierowniczego

    Auto mi krwawi z ukł. kierowniczego i to dość mocno. Logiczne jest, że potrzebna jest wymiana jednego z przewodów, ale nie wiem jaki. Tzn. widać, ze to jest jeden z dwóch przewodów, nie ten który łączy sie ze spiralą, lecz ten drugi. Jak mam wybrać, bo zamierzam kupić zapewne z demobilu, a nie sądzę żeby oba były takie same. Nie jestem mechanikiem i po obejrzeniu nie będę wiedział, czy nie kupuje tego, który jest ok....

  2. #2
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Niekoniecznie musisz wymieniać od razu całe przewody.
    Można zregenerować za niewielkie pieniądze.
    Można również odciąć kawałek uszkodzonej rurki i dołożyć na jej miejsce gumowy wężyk ciśnieniowy.
    Ja miałem "krwawienie" z przewodów instalacji wspomagania przy lewym wahaczu (co nie było zbyt zdrowe dla wahacza i jego gum) i w ItalAuto wstawili mi na miejsce wycieku gumowy wężyk i zacisnęli mocnymi obejmami.
    Do dzisiaj spokój a wspomaganie działa jak powinno.

    Ps. Jeśli już chcesz wymienić cały przewód to najlepiej wyjąć go z samochodu i dopasować jaki potrzebny.

  3. #3
    macmac
    Gość

    Domyślnie