Śmigam przeszło 2 lata AR147.Może ktoś z kolegów wyłoży mi łopatą jak działa i co psuje się w górnych wahaczach oprócz sworznia?
-otwór na tuleję w wahaczu
-wyrabia się guma tulei
-wyrabia się ten grzybek co wchodzi w gumę
-wyrabia się otwór w grzybku
-wyrabia się ta długa śruba co przechodzi przez tuleje.
Założyłem nowe FASTy a na szarpakach jeden z nich ma luz ok. 2-3 mm i diagnosta już marudził na przeglądzie.
Przecież mamy na forum inżynierów mechaników i nikt nie ma patentu na naprawę wahacza-może wytoczyć grubszy i z twardszego materiału grzybek tulei,może długą śrubę dorobić mocną,może gumę dobrać twardszą-nie wiem co powoduje luz nawet na nowym wahaczu.TRW mają widać któryś z elementów mocniejszy skoro na nich robi się więcej km.
2 stare wahacze mam do testów i będę kombinował gdy ktoś mnie naprowadzi