Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 138
  1. #41
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,110

    Domyślnie

    - przygotowano trzy pliki
    1. nowy transponder, plik body z sieci WWW.
    2. używany transponder, plik z body auta testowego.
    3. nowy transponder, plik body z sieci WWW ale ze zmienionym loginem pobranym z auta testowego.
    4. nowy transponder, plik z body auta testowego.
    - klucz został zaprogramowany dla opcji 2 oraz 4.
    - troche mnie to rozczarowało, teraz wiem dlaczego klucze programuje tylko ASO.
    - lub inna firma ale po wyjęciu i zgraniu eepromu z body komputera użytkownika.
    --

    --

    --

    --

    --


    › Więcej...: [147 TS] Jak dorobić nowy kluczyk scyzoryk w miarę tanio.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 16-05-2011 o 06:54
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,796

    Domyślnie

    Z tego co widzę nie działa ten sposób na nowych transponderach a jedynie na używanych?

  3. #43
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,110

    Domyślnie

    - juz poprawiłem mój tekst.
    - działa także na nowych transponderach.
    - ID48 ma to do siebie że można go programować wielokrotnie.
    - w ten sposób możemy korzystac z transpondera dawcy.
    - wadą jest to ze należy wyszarpać body komputer w celu zgrania plików z eepromu.
    - ale coś się w tej materii powoli dzieje, już są na rynku ( lub są anonsowane ) nowe programy pozwalające zczytywać eeprom poprzez kabel OBD.
    - cena takiej nowości na razie blokuje zakup.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,110

    Domyślnie

    - wiedziałem, że szybciej pokonam problemy programowania, immo, body komputera niz się dogadam z klucznikami.
    - po tygodniu zwodzenia, "panie paczka ma przyjść jutro lub pojutrze, dzwoń Pan.", dałem sobie spokój z tymi ludzmi.
    - chyba będę zamawiał grot w firmie z Anglii,
    - ERASE : ktoś chętny na jeden grot do 147 ?
    http://www.onlinekeycutting.com/
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 20-05-2011 o 14:38
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #45
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,796

    Domyślnie

    Ja bym się pisał na taki grot. Moja Alfa jest z 2001 i się zastanawiam czy były takie same groty przed i po FL?

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Scyzoryki się minimalnie różniły przed i po FL
    Ale groty takie same.

  7. #47
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,110

    Domyślnie

    - to dlaczego sprzedają dwa rózne typy grotów.
    - ten tańszy bez skosu na górze i chyba krótszy o 3 milimetry.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #48
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Ok, powiem tak:
    Mam na stole dwa scyzoryki.
    Jeden z diodą, drugi dorobiony w ASO, już bez diody.
    przyrównuje te groty i różnic nie widzę.
    No chyba że te 3mm wchodzi głębiej w bębenek...

  9. #49
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,796

    Domyślnie

    Najpewniej byłoby wyjąc grot i porównać z fotkami na stronie.

  10. #50
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    A Ty drift-r jakiego scyzoryka kupiłeś?
    Z diodą czy bez?

Podobne wątki

  1. Gdzie najtaniej dorobić kluczyk??
    Utworzone przez Marcuss w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 26-03-2015, 22:57
  2. Gdzie można dorobić kluczyk z pilotem ?
    Utworzone przez Dziubok w dziale Opolskie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-06-2014, 19:47
  3. Łódź - prostowanie felg - gdzie dobrze i w miarę tanio?
    Utworzone przez Bajon w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 04-07-2013, 14:07
  4. 147 Lift - Kluczyk scyzoryk - jak i gdzie dorobić?
    Utworzone przez Adas_78 w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 21:02

ile kosztuje dorobienie kluczyka scyzoryka

dorobienie klucza scyzoryk cena

kluczyk scyzoryk FIAT

dorobienie grotu kluczyka

koszt dorobienia grotu do scyzoryka

frezowanie grotu kluczyka

dorobienie scyzoryka

dorobienie grotu do scyzoryka cena

dorobienie grotu do kluczyka kraków cena

ile kosztuje dorobienie klucza grot samochodowy

ile kosztuje dorobienie grotu

nit do grota kluczyka samochodowego

dorabianie kluczy samochodowych do golfav warszawa

kluczyk peugeot

obudowa kluczyka peugeot 407 bielsko biala

golf iv kluczyk chip

czy można w kluczyku wymienić sam grot vw

ile kosztuje kliczyk scyzoryk golf iv

kluczyk z tansponderem z imobialzerem golf iv

cena dorobienia grotu kluczyka

wymiana kluczyka z pilotem w serwisie peugeota

jak dorobić klucz scyzoryk do bory

uszkodzony kluczyk do peugeot 407

jak wyciagnac grot peugeot

DORABIANIE KLUCZY PEOGOT 407

kluczyk scyzoryk peugeot 407

gdzie moznz dorobic kluczyk do opla warszawa

jak zakodowac transponder w kluczyku vw golf Iv

wymiana grotu w kluczyku scyzoryk vw

golf iv iak rozebrać kluczyk

grot kluczyka vw lublin

ile kosztuje dorobienie kluczyka scyzoryka z pilotem

koszt dorobienia klucza scyzoryka

jak rozebrać kluczyk do golfa 4

ile dorobienie grotu kosztuje klucz vw

golf iv jak zrobić scyzoryk

regeneracja kluczykow scyzoryk warszawa

koszt dorobienia kluczyka z pilotem do vw 2000

kupie kluczyk opel astra 3

wwa zakodowane kluczyki do peugeota 407 gdzie i za ile dorobie

dorobienie kluczyka peugeot 407

ile kosztuje dorobienie klucza z immobilizerem scyzoryk

dorobienie kluczyka do golfa 4

dorobienie kluczyka 407

dorobienie kluczyka scyzoryk z immobilizerem

golf plus dorobienie kluczykagolf4 jak zaprogramowac kluczyk z mobilajzeremjak rozebrac kluczyk vw golf 4naprawapilota opel astra 2004rdorobienie samego grotu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory