Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar jack147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    wrocław
    Auto
    alfa romeo 147 1.6 16V eco Impression-Progression 2001
    Postów
    51

    Domyślnie końcówki + drążki

    Witam, byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej i okazało się i okazało się że mam do wymiany drążki kierownicze. to jak już wymieniać to razem z końcówkami, niech będzie na dłużej, i tu pojawia się pytanie, jakiej firmy kupić drążki? jakiej końcówki? jakie polecacie? jakie odradzacie? z góry dzięki pozdrawiam.


    › Więcej...: końcówki + drążki

  2. #2
    wojciech_marek
    Gość

    Domyślnie

    Mhm też chciałbym się dowiedzieć patrz mój post

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,734

    Domyślnie

    Ostatnio wymieniałem końcówki drążków i założyłem TRW.
    Czemu macie drążki do wymiany?

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar veet
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    PCT/PO/SCZ/SZ/RSA
    Auto
    Brera 2.4
    Postów
    319

    Domyślnie

    Też nie rozumie dlaczego drążki, skoro są stalowe... co najwyżej końcówki...
    Kolega sam będzie wymieniał?


  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar jack147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    wrocław
    Auto
    alfa romeo 147 1.6 16V eco Impression-Progression 2001
    Postów
    51

    Domyślnie

    też niewiem dlaczego, ale na stacji diagnostycznej schodziłem do kanału i było czuć delikatne drgania, gościu powiedział że drążki do wymiany, może był tylko niedokręcony. jak bym wymieniał to raczej już u mechanika, odrazu ustawi zbieżność
    Ostatnio edytowane przez jack147 ; 13-05-2011 o 13:09

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,734

    Domyślnie

    Po wymianie drążków czy końcówek, napewno trzeba zrobić zbieżność.
    Jeśli chodzi o luz na drążkach prędzej bym sprawdził czy są dobrze dokręcone.
    Ewentaulnie w gre wchodzi luz na maglownicy.

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,296

    Domyślnie

    Cytat Napisał veet Zobacz post
    Też nie rozumie dlaczego drążki, skoro są stalowe... co najwyżej końcówki...
    Kolega sam będzie wymieniał?
    Drążki są przykręcone do końców listwy zębatej przekładni kierowniczej, ale też mają przeguby kuliste, które mogą mieć luz - tyle, że ich nie widać bo są zakryte osłonami karbowanymi.
    Raczej wątpię, żeby oba drążki na raz były do wymiany.
    Żeby to dobrze zdiagnozować i nie dać się skroić przez nieuczciwego mecha, trzeba rozłączyć końcówki dążków od zwrotnicy, złapać ręką za drążek i po prostu porządnie poszarpać.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar jack147
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    wrocław
    Auto
    alfa romeo 147 1.6 16V eco Impression-Progression 2001
    Postów
    51

    Domyślnie

    u mnie tylko lewa strona ma luz

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-06-2014, 11:29
  2. [164] Drążki kierownicze do Q4
    Utworzone przez Piotrek1987 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-07-2012, 21:38
  3. Drążki kierownicze
    Utworzone przez axel83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-02-2010, 18:39
  4. Drążki kierownicze?
    Utworzone przez pawlitoooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-02-2009, 11:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory