Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14
  1. #11
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
    Postów
    854

    Domyślnie

    Cytat Napisał patryk_dziedzic Zobacz post
    Panowie mam to samo, dźwięk chyba dochodzi z górnego wahacza, w takim razie czy do wymiany jest cały wahacz czy można coś pokombinować ? mam Alfe miesiąc i jak kupiłem to już skrzypiała, teraz od kilku dni to już tak napier** że koszmar...
    jeśli skrzypią górne wahacze to prawdopodobnie na tulejach, powiem Ci kolego że miałem podobny problem niedawno ale skrzypiało tylko na nierównościach, na progach zwalniających a przy skręcie nie piszczało i w ogóle nie jakoś mega głośno więc zdjąłem oba przednie koła i bardzo mocno nasmarowałem wazeliną techniczną obie tuleje na wahaczu po obu stronach i po paru dniach jak się smar ułożył, wsiąkł w gumę to nastała cisza pytanie czy Ci trzeszczy też przy kręceniu kierownicą? jeśli nie to spróbuj ten mój sposób żeby maksymalnie natłuścić tuleje tyle ile się da bo ogólnie dostęp tam jest ciężki. no i nie spodziewaj się efektów od razu.

    co do mojego problemu o którym pisałem wcześniej to dziś na kanale po wnikliwej analizie wychodzi mi na to że to jednak przegub dolnego wahacza, jutro jeszcze doraźnie wstrzyknę wazelinę lub napuszczę w tą gumę WD40 a w poniedziałek zamawiam nowy wahacz mój wybór padł na FASTa, 160zł i rok pojeździ mam nadzieje bo rocznie nie robię więcej jak 8 tyś


    › Więcej...: [147] Skrzypienie zawieszenia - końcówka drążka? Wahacz? Pomóżcie!

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 140 KM 2003r.
    Postów
    80

    Domyślnie

    hmm, spróbuje twój sposób, może coś pomoże. przy skręcaniu kierą nie skrzypi, skrzypi mi na nieruwnościach, przy bujaniu samochodem itp, stojąc w miejscu i kręcąc kierownica nie trzeszczy. Dodam ze nic mi nie stuka i nie puka. Powiedz mi tylko jak to smarowałeś. rozkręcałeś wszystko i smarowałeś czy wstrzykiwałeś jakoś >???????

  3. #13
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
    Postów
    854

    Domyślnie

    za pierwszym razem zdjąłem koła i poluzowałem nadkole /ale obejdzie się bez tego/ i po prostu palcem wtykałem wazelinę gdzie się da w okolice gumowych tulei. dość taki może prymitywny sposób bo nie wszędzie da sie sięgnąć. potem pamiętam że jeszcze drugi raz kupiłem coś na wzór WD40 ale jakoś inaczej sie ten specyfik nazywał i za pomocą wąskiej rureczki dołączonej do tego preparatu spryskałem te tulejki raz jeszcze tylko nie pamiętam czy przestało skrzypieć dopiero po tym drugim podejściu czy już po samej wazelinie się wyciszyło. dziś jak bym miał robić jeszcze raz to bym chyba zaczął od tego preparatu w sprayu bo dzięki tej rurce wąskiej jest dużo lepszy dostęp do tulei w sensie łatwiej ją tam spryskać niż nakładać wazelinę palcem. no tak czy siak ja mam teraz spokój na jakiś czas z górnymi wahaczami a wiem że wcześnie skrzypiałna wszelkich nierównościach

    PS> CX-80 się ten specyfik nazywał, kupiony w Leroy Merlin
    Ostatnio edytowane przez flatbeet ; 11-05-2012 o 00:35

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,979

    Domyślnie

    Mi przy skręcaniu nie skrzypiało tylko na wybojach i były to gumy stabilizatora , a u was obstawiam sworznie wachacza ... A co do poliuretanowych tulej itd. to trzeba do tego przy zakładaniu odpowiednim smarem przelecieć bo kolega założył do GTA i niedość że auto bardzo twarde ( bo to prawie plastik ) to jeszcze skrzypi gorzej niż drzwi w starym zamku...psikanie WD 40 pomaga do pierwszego deszczu.. Ale jak już wspomniałem jest jakiś smar odpowiedni ,który ciężko zetrzeć czy wypłukać...

Podobne wątki

  1. [159] końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 24-07-2021, 08:39
  2. Stuki/końcówka drążka
    Utworzone przez Donik w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-02-2015, 09:42
  3. [146] Końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez Krakers w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-10-2010, 20:29
  4. [145] końcówka drążka
    Utworzone przez Gregorov w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-10-2009, 18:38
  5. Końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez siwy144 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-09-2006, 02:01

skrzypiace drazki kierownicze

skrzypienie dr

skrzypi

skrzypi drążek kierowniczy mazda6

piszczy po wymianie koncowek drazkow

skrzypienie koncowka drazka

auto naciskane i skrzypi

zawieszenie końcówka

koncowka drazka skrzypi

skrzypiace drazki kietownicy

pisk koncowki drazka kierowniczego

skrzypiaca koncowka drazka kierowniczego

piszczenie dolnego wahacza

piszczenie przy naciskaniu auta

skrzypiace drazki

skrzypi tuleja stabilizatora

skrzypienie przy skr

147 WACHACZ

skrzypienie przy naciskaniu na auto podczas postoju

czy drązki kierownicze moga skrzypieć

piszczenie przy naciskaniu na przód auta

najczesciej wymieniane elementy zawieszenia w alfie 147

skrzypiaca kocowka drazka kierowniczego przy skrecie i nierownosciach

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory