Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Kombinacja głośników.

  1. #1
    FreeFire
    Gość

    Domyślnie Kombinacja głośników.

    Witam.
    Chciałbym zmienić w alfie głośniki. Nie chce inwestować dużych pieniędzy. Unikam wstawiania jakiś chorych skrzyń do bagażnika i robić Bete z Alfy. Ale zależy mi na głębokim basie. Myślałem o tym http://allegro.pl/hertz-dcx-165-nowy...617520661.html z przodu. Pracuję w media m. i mamy coś takiego na ekspozycji i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Ale na tył w boczki chciałbym wstawić jakieś niskie tony. Może coś takiego http://allegro.pl/hertz-esk-165-3-dy...631329607.html . Nie znam się na tym i nie chciałbym pogorszyć jakości dźwięku taką kombinacją. Proszę o propozycje w rozsądnych cenach.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    To co opisałeś zagra na pewno lepiej niż seria, natomiast stosunkowo niewielkim kosztem proponowałbym wrzucić głośniki lepiej trzymające parametry thiele-smalla z stajni JBL czy Clariona...ale..o firmach można dyskutować długo. Zasadniczo nie kupuj watów na reklamówki a głośniki TZN rozglądaj się za głośnikami , które przy maksymalnej skuteczności (pamiętaj, że mierzy się ją zazwyczaj metr od przetwornika i dla sygnału 1kHz) trzymają jak najszersze pasmo. Głośnik o mocy teoretycznie 120W i skuteczności 89 dB zagra wielokrotnie ciszej niż 60tka przy skuteczności 92dB. Głośniki wysokoskuteczne łatwiej napędzać nawet słabowitym wzmacniaczem seryjnym radia, który RMSu utrzymuje pewnie około 19W (Cd ma w Teorii 50W/Ch) Unikaj kopułek piezoelektrycznych - mowa o wysokotonowcach


    Pozdrawiam
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Woda83
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 V6
    Postów
    353

    Domyślnie