Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Przekładka kluczyka + alarm

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    SLU
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 120HP 2011
    Postów
    95

    Domyślnie Przekładka kluczyka + alarm

    Witam!
    Mam takie pytanie, otóż tuż po kupnie mojej alfy zaczął klękać mi pilot na kluczyku - mam zapasowy ale bez przycisków, generalnie nie przeszkadzało mi to, ale postanowiłem się trochę wsiąść teraz za to. Otóż tak na samym początku bardzo słabo reagował na przycisk klapa bagażnika, pewnego dnia nie zareagowała w ogóle i się skończyło - styk jest na pewno wyłamany bo słychać go jak lata w kluczyku. Potem klęknęło otwieranie i zamykanie drzwi, na szczęści mam centralny w drzwiach. Tak więc siadły wszystkie przyciski, lampka też już się nie świeci, jakiś czas po tym wszystkim dawała znaki życia ale teraz takowych nie stwierdzam. Do tego wszystkiego tuż przed kupnem sprzedający poinformował mnie, że w aucie padł alarm, który był domontowywany w GANINEXIE jeszcze przez pierwszego właściciela. Na razie chciałbym zreanimować kluczyk i tutaj moje pytanie, czy jeżeli kupię kluczyk używany na allegro i przełożę wszystkie bebechy to zadziała wszystko czy trzeba go będzie jakoś przyuczać i czy w ogóle taka operacja da radę i ma sens, kartę CODE posiadam. Pozdrawiam i dzięki za wszelkie rady

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - 1. opcja
    - można naprawić stary kluczyk, zakupić na alegro przyciski i je zamontować, najlepiej zlecić to jakiemuś elektronikowi.
    - 2 opcja
    - z zakupionego kluczyka z alegro przełożyć do starego kluczyka elektronikę pilota oraz doprogramować pilota np. programem FES pełna wersja.
    - w tym przypadku do body komputera zostanie wpisany na stałe jako zagubiony twój pilot ze starego klucza.
    - zakupiony klucz musi byc taki sam jak twój, czyli z diodą LED lub bez niej, uważaj na to, bo nie pasuje mechanicznie inna elektronika.
    - otwieranie klapy bagaznika przyciskiem z konsoli powinno działać niezaleznie od tego czy masz sprawnego pilota.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    SLU
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 120HP 2011
    Postów
    95

    Domyślnie

    Tak, klapa otwiera się oczywiście z konsoli wewnątrz auta, generalnie na pilocie nie działa nic, ja myślałem żeby kupić kluczyk na allegro, do niego włożyć moje bebechy i przelutować styki z tego nowego (moj pilot ogólnie jest zniszczony:/) - czy wtedy będzie potrzebna jakaś ingerencja celem zaprogramowania tego klucza (czy nie rozkoduje się w czasie przekładania). Ewentualnie znacie kogoś na Górnym Śląsku komu możnaby coś takiego powierzyć?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - transponder włożysz bez problemu do nowego klucza z alegro.
    - grot też przełożysz.
    - pozostaje tylko doprogramować pilota do body komputera.
    - a to zrobi jakiś znajomy z programem FES lub alfaOBD, ale musi być pełna wersja.
    - jak chcesz fimę to masz firme Ko-Car.
    - osobiscie bym jdnak nie robił przekładki przycisków, za duże ryzyko awarii,.

    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 30-05-2011 o 16:43
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    SLU
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 120HP 2011
    Postów
    95

    Domyślnie

    Czyli rozumiem, że najlepiej przełożyć w moim przypadku grot do nowego kluczyka, a płytkę z przyciskami zostawić (jeżeli przekładanie samych przycisków niesie ryzyko awarii) i przyuczyć potem za pomocą FESa do body computera? Wtedy stary zostaje zapamiętany jako zagubiony tak? Mam taki zwykły kabel za 50zł diagnostyczny
    http://allegro.pl/interfejs-fiat-alf...626974024.html czy jeżeli miałbym pełną wersję FESa to dałbym to nim radę zrobić?

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie, to co masz to jest VAG KKL, połaczy się tylko do ECU, ABS i Airbaga jak masz w nim przełącznik.
    - do body komputera musi być np. ELM 327 ver 1.4
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar nowak
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    DLB
    Auto
    147 1.6TS 120hp 2002
    Postów
    203

    Domyślnie

    Ja u siebie miałem podobnie jak kolega Ziz. Miałem rozklekotany cały kluczyk w środku, więc zakupiłem od kolegi z forum używany z przyciskami, a ze swojego starego wszystkie "bebechy" przeniosłem + plus zakupiłem guziczki = tzw. microswitche i przylutowałem je tak jak należy.. (ostrożnie tylko, najlepiej pod lupą lutować) i śmiga aż miło

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    SLU
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 120HP 2011
    Postów
    95

    Domyślnie

    No tak właśnie myślałem, że to by było za piękne żeby to był ten kabel . No nic Panowie, na razie będę kołował ten kluczyk i jak już przyjdzie to zastanowię się którą drogę obrać, tymczasem bubu - po stokroć dzięki za pomoc, a Tobie nowak za umocnienie, żeby z tym działać . Jeszcze się odezwę na pewno

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    SLU
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 120HP 2011
    Postów
    95

    Domyślnie

    Panowie kluczyk już się kołuje, po weekendzie powinien być, problem jest jednak z tym przyszłym programowaniem, w Ko-Carze chcą 350zł za usługę nie ma może jakiś kolega z forum tego kabla plus pełnego FESa i wie jak to ugryźć - najlepiej Górny Śląsk lub Opolskie? Oczywiście niecharytatywnie
    Ostatnio edytowane przez Ziz ; 02-06-2011 o 14:49

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - coś im chyba żle wytłumaczyłeś.
    - u nich ta usługa , doprogramowanie pilota dla 147 kosztuje 75 zł.
    - zaprogramowanie kluczyka to tak, 350 zł i około 2-3 godziny roboty..
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Przekładka pastylki "immo"z kluczyka do kluczyka...gdzie?
    Utworzone przez kabanow w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 22:27
  2. Przekładka ECU
    Utworzone przez GPrzemek101 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-05-2014, 08:19
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 06:07
  4. [33] Przekładka 1.4IE na 1.7 16V
    Utworzone przez Łysy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-08-2008, 09:21
  5. [145] przekładka z 1.4 na JTD ??
    Utworzone przez Siner w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-07-2008, 18:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory