Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: Kluczyk - scyzoryk, problem z otwieraniem

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie Kluczyk - scyzoryk, problem z otwieraniem

    Witam,
    Mój kluczyk do Alfy jest dość mocno sfatygowany - nie ma zaczepu na smyczkę, a do tego przycisk otwierania samochodu doprowadza mnie do szału. Po prostu trzeba już tak mocno wciskać (a i to nie zawsze zdaje egzamin).
    Doszedłem więc do wniosku, że kupie na allegro kluczyk i przełożę do niego bebechy ... powinno to działać, prawda?
    Tylko teraz na allegro są zawsze zestawy kluczyk-stacyjka. Ceny około 100zł.
    Nie ma gdzieś możliwości kupienia takiego gołego kluczyka (samej obudowy? kluczyka z niewyfrezowanym grotem?) co by był nowy, ładny i w ludzkiej cenie?
    Jaki jest stopień skomplikowania takiej przekładki?
    Kluczyk to ten normalny scyzoryk z diodką i 3 przyciskami (otwieranie, zamykanie i bagażnik)

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    536

    Domyślnie

    Szukaj na Alegroszu, ja miałem ten sam problem i udało mi się znaleźć jakiś za 30 PLN. Potrzebowałem dawcę właśnie mikroprzełącznika oraz obudowy (niestety ja swoją musiałem zniszczyć przy rozbiórce bo ktoś wcześniej skleił to na amen). Nie jest to skomplikowany temat jeśli chodzi o przełożenie. Jeśli u Ciebie da się normalnie rozebrać to dokup po prostu sam mikroprzełącznik w sklepie elektronicznym za kilka PLN i sobie przelutuj.
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - była
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
    159 1,9 16V- jest

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    Nie da się normalnie rozebrać - ktoś też pokleił
    Czyli poluję na okazję, bo płacić 100zł za kluczyk, z którego potrzebuję 30% i stacyjkę (zbędną) chyba nie warto

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    536

    Domyślnie

    Dokładnie, poluj aż trafisz na jakiś pojedynczak. Nie ma sensu przepłacać za coś co Ci nie jest potrzebne
    Tak btw a nie masz drugiego kluczyka czy też niesprawny?
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - była
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
    159 1,9 16V- jest

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    mam drugi, jadę dziś odebrać, bo poprzedni właściciel auta zostawił go do naprawy u jakiegoś elektronika

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    536

    Domyślnie

    Hehe no niestety te kluczyki w 147 nie były specjalnie trwałe
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - była
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
    159 1,9 16V- jest

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    Dobrze, że można otwierać w sposób tradycyjny Tylko najpierw się rozejrzeć, czy nikt nie patrzy, bo będą się dziwić, że "głupi - ma pilot, a otwiera z zamka"

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    536

    Domyślnie

    No trochę wiocha Mnie najbardziej wkurzało to, że musiałem bagażnik otwierać ze środa, nie dało się z kluczyka. To dopiero masakra była
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - była
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
    159 1,9 16V- jest

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar barat
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Czerniejewo/Września/Gniezno i czasem Konin
    Auto
    Była [A147 1.9JTD 115KM], jest [E39 530i 231KM]
    Postów
    402

    Domyślnie

    u mnie jest ok z bagażnikiem i zamykaniem - tylko otwieranie to męczarnia
    Ale i tak obudowę zmienić trzeba, bo obecna już ma lata świetności za sobą

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,807

    Domyślnie

    Cytat Napisał barat Zobacz post
    Witam,
    Mój kluczyk do Alfy jest dość mocno sfatygowany - nie ma zaczepu na smyczkę, a do tego przycisk otwierania samochodu doprowadza mnie do szału. Po prostu trzeba już tak mocno wciskać (a i to nie zawsze zdaje egzamin).
    Doszedłem więc do wniosku, że kupie na allegro kluczyk i przełożę do niego bebechy ... powinno to działać, prawda?
    Tylko teraz na allegro są zawsze zestawy kluczyk-stacyjka. Ceny około 100zł.
    Nie ma gdzieś możliwości kupienia takiego gołego kluczyka (samej obudowy? kluczyka z niewyfrezowanym grotem?) co by był nowy, ładny i w ludzkiej cenie?
    Jaki jest stopień skomplikowania takiej przekładki?
    Kluczyk to ten normalny scyzoryk z diodką i 3 przyciskami (otwieranie, zamykanie i bagażnik)
    Jeśli przełożysz elektronikę to pilot będzie działał, ewentualnie można spróbować jeśli ta w nowym pilocie będzie w pełni sprawna od nowa ją zaprogramować by działała z Twoim samochodem. Przełożenie grotu z tym bębenkiem czy jak to nazwać to prosta sprawa. Pamiętaj o tym przy przełożyć również pastylkę immobilizera . Ogólnie rzeczy ujmując taka robota nie wymaga jakichś specjalnych zdolności. W przypadku sklejonego pilota uważaj by przy rozbieraniu nie uszkodzić elektroniki.

    U mnie taka przekładka zajęła jakieś 15min. Efekt bezcenny .

    Temat o dorabianiu i programowaniu kluczyka: http://www.forum.alfaholicy.org/147/...are_tanio.html

Podobne wątki

  1. Kluczyk scyzoryk
    Utworzone przez Marcin-156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 22:33
  2. kluczyk scyzoryk
    Utworzone przez antares w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-09-2012, 08:45
  3. Kluczyk scyzoryk
    Utworzone przez Morton w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 08:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory