ulter robi pod każdy silnik indywidualnie czy trzepie masówkę tylko dokłada haki i rurę dolotową? bo jak widzę na ich stronie do 1,6 jak i 2.0 jest ten sam nr katalogowy
ulter robi pod każdy silnik indywidualnie czy trzepie masówkę tylko dokłada haki i rurę dolotową? bo jak widzę na ich stronie do 1,6 jak i 2.0 jest ten sam nr katalogowy
Ale wiekszośc producentów tak robi, supersprint też nie rozróżnia 1.6 i 2.0
http://www.supersprint.com/en/prod-c...ust_oo_70.aspx
http://www.supersprint.com/en/prod-c...ust_oo_70.aspx
masówka czy nie masówka tlumik wykonany dobrze nie hałasuje jak jakieś wynalazki od chinczyka i pasuję bez wiekszego problemu.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
od chińczyka to wszystko jest lepsze nawet ulter
dla mnie akurat bardziej liczyło się wnętrze bo tam są spaliny i ono musi być odpowiednio przygotowane (a nie jakieś uśrednienia) a reszta to tylko dodatki za które trzeba słono płacić
witam kolegów ja znowu mam inny problem znalazłem na allegro aukcje tlumik końcowy ultera wszystko fajnie tyle że mój alfons to diselek i teraz moje pytanie jak to brzmi sportowy tlumik w dislu ? na aukcji widze opcje silnika 1.9 jtd ? słyszał ktoś kiedyś jak gra disel ?
Ja mam 147 diesla i mam sportowy tłumik NOVITEC !!!!! na postoju głośniej słychac oczywiście silnik ale na wyższych bardzo fajnie tłumik !!!!!!!
a jak taki tłumik Ultera brzmi w 147 1.6 ? Bardzo głosno chodzi ? Nie chce auta zwieśniaczyć, żeby najpierw mnie było słychać a dopiero potem widac...
Today we are living our future memories..
Czy ktos wie jak chodzi/brzmi sportowy tłumik ultera w 147 1.9jtd ??
aa odrazu tez zaznaczam, ze chodzi mi glownie o efekt wizualny, by ta puszka tak smiesznie nie wisiała, ale przy okazji musze wiedziec tez czy po zmianie na sportowy nie zaczne glosno i parodystycznie buczec ??![]()
Ostatnio edytowane przez MaRaNeLLa ; 26-03-2014 o 01:47
jak masz diesla to nic nie kupuj tylko jedź do zakładu który zajmuje sie tłumikami i wytnij cały wydech końcowy a w to miejsce wspawaj zwykłą rurę plus jakąś ładną końcówkę. w dieslu montowanie tłumika sportowego niewiele da jeśli chodzi o dźwięk a jeśli chodzi Ci o efekty wizualne to kompletne pozbycie sie tłumika będzie najlepszym rozwiązaniem![]()
przetestowane u mnie, tłumik końcowy wycięty, różnica w dźwięku prawie niezauważalna z lekkim wskazaniem na plus - przy niskich obrotach da sie wyczuć lekkie basowe brzmienie
zdjęcia jak to wygląda u mnie
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1036533
Koszty to nie żadna tajemnica, za robociznę wyszło mnie 50zł, ceny końcówki nie pamiętam ale z tego co teraz widzę na stronie producenta to ten model który ja mam kosztuje 130zł tyle że ja mam czarny chrom i ten kolor chyba wycofali z oferty bo już go na stronie nie widzę :/ ale z tego co widzę masz ciemne nadwozie to normalny jasny chrom będzie lepszyja do srebrnej karoserii wolałem czarny