Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: Tłumik końcowy, sportowy, jaki ?

  1. #21
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    ulter robi pod każdy silnik indywidualnie czy trzepie masówkę tylko dokłada haki i rurę dolotową? bo jak widzę na ich stronie do 1,6 jak i 2.0 jest ten sam nr katalogowy

  2. #22
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    ulter robi pod każdy silnik indywidualnie czy trzepie masówkę tylko dokłada haki i rurę dolotową? bo jak widzę na ich stronie do 1,6 jak i 2.0 jest ten sam nr katalogowy
    Ale wiekszośc producentów tak robi, supersprint też nie rozróżnia 1.6 i 2.0
    http://www.supersprint.com/en/prod-c...ust_oo_70.aspx
    http://www.supersprint.com/en/prod-c...ust_oo_70.aspx

    masówka czy nie masówka tlumik wykonany dobrze nie hałasuje jak jakieś wynalazki od chinczyka i pasuję bez wiekszego problemu.

  3. #23
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    od chińczyka to wszystko jest lepsze nawet ulter

    dla mnie akurat bardziej liczyło się wnętrze bo tam są spaliny i ono musi być odpowiednio przygotowane (a nie jakieś uśrednienia) a reszta to tylko dodatki za które trzeba słono płacić

  4. #24
    szojj
    Gość

    Domyślnie

    witam kolegów ja znowu mam inny problem znalazłem na allegro aukcje tlumik końcowy ultera wszystko fajnie tyle że mój alfons to diselek i teraz moje pytanie jak to brzmi sportowy tlumik w dislu ? na aukcji widze opcje silnika 1.9 jtd ? słyszał ktoś kiedyś jak gra disel ?

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1,9jtd
    Postów
    403

    Domyślnie

    Ja mam 147 diesla i mam sportowy tłumik NOVITEC !!!!! na postoju głośniej słychac oczywiście silnik ale na wyższych bardzo fajnie tłumik !!!!!!!

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar PiterR
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Wadowice/Kraków
    Auto
    Była - AR147..
    Postów
    1,399

    Domyślnie

    a jak taki tłumik Ultera brzmi w 147 1.6 ? Bardzo głosno chodzi ? Nie chce auta zwieśniaczyć, żeby najpierw mnie było słychać a dopiero potem widac...
    Today we are living our future memories..

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MaRaNeLLa
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    147 1.9 JTD Progression ---> Cuore Sportivo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Czy ktos wie jak chodzi/brzmi sportowy tłumik ultera w 147 1.9jtd ??
    aa odrazu tez zaznaczam, ze chodzi mi glownie o efekt wizualny, by ta puszka tak smiesznie nie wisiała, ale przy okazji musze wiedziec tez czy po zmianie na sportowy nie zaczne glosno i parodystycznie buczec ??
    Ostatnio edytowane przez MaRaNeLLa ; 26-03-2014 o 01:47

  8. #28
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał MaRaNeLLa Zobacz post
    Czy ktos wie jak chodzi/brzmi sportowy tłumik ultera w 147 1.9jtd ??
    aa odrazu tez zaznaczam, ze chodzi mi glownie o efekt wizualny, by ta puszka tak smiesznie nie wisiała, ale przy okazji musze wiedziec tez czy po zmianie na sportowy nie zaczne glosno i parodystycznie buczec ??
    jak masz diesla to nic nie kupuj tylko jedź do zakładu który zajmuje sie tłumikami i wytnij cały wydech końcowy a w to miejsce wspawaj zwykłą rurę plus jakąś ładną końcówkę. w dieslu montowanie tłumika sportowego niewiele da jeśli chodzi o dźwięk a jeśli chodzi Ci o efekty wizualne to kompletne pozbycie sie tłumika będzie najlepszym rozwiązaniem
    przetestowane u mnie, tłumik końcowy wycięty, różnica w dźwięku prawie niezauważalna z lekkim wskazaniem na plus - przy niskich obrotach da sie wyczuć lekkie basowe brzmienie

    zdjęcia jak to wygląda u mnie
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1036533

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MaRaNeLLa
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    147 1.9 JTD Progression ---> Cuore Sportivo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    jak masz diesla to nic nie kupuj tylko jedź do zakładu który zajmuje sie tłumikami i wytnij cały wydech końcowy a w to miejsce wspawaj zwykłą rurę plus jakąś ładną końcówkę. w dieslu montowanie tłumika sportowego niewiele da jeśli chodzi o dźwięk a jeśli chodzi Ci o efekty wizualne to kompletne pozbycie sie tłumika będzie najlepszym rozwiązaniem
    przetestowane u mnie, tłumik końcowy wycięty, różnica w dźwięku prawie niezauważalna z lekkim wskazaniem na plus - przy niskich obrotach da sie wyczuć lekkie basowe brzmienie

    zdjęcia jak to wygląda u mnie
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1036533

    Dzieki za te jakze wazne dla mnie info gdyz sądze, ze tak to zatem zrobie, jeszcze niewiem co prawda gdzie bd szukac ale napewno w malopolska lub slask...moze ktos gdzies zna ?? kusi mnie takze by zapytac ile to wszystko kosztowalo z ta naprawde ładna koncowka buzzer'a......>>prv

  10. #30
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Koszty to nie żadna tajemnica, za robociznę wyszło mnie 50zł, ceny końcówki nie pamiętam ale z tego co teraz widzę na stronie producenta to ten model który ja mam kosztuje 130zł tyle że ja mam czarny chrom i ten kolor chyba wycofali z oferty bo już go na stronie nie widzę :/ ale z tego co widzę masz ciemne nadwozie to normalny jasny chrom będzie lepszy ja do srebrnej karoserii wolałem czarny

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory