Strona 25 z 27 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 270

Temat: Wymiana kierownicy na multifunkcyjną

  1. #241
    Użytkownik Świeżak Avatar witkoszczak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Koluszki
    Auto
    147 JTD 1.9 115km 2002rok
    Postów
    201

    Domyślnie

    Głównie opierałem sie na Twoim poście ale to teoria takie czytanie. Pozniej bardziej praktyka i rozmowa na fejsie i gotowe

  2. #242
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar DeFuerto
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 147 3P PROGRESSION 1.9 JTD 120 CV
    Postów
    18

    Domyślnie zdjęcie?

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Jeszcze tylko dodam, żeby to robić na wyłączonym zapłonie w celu uniknięcia błędu Airbag. Kierownice od większości 156 po FL mają trochę inny wieloklin niż 147. Jest to do przeskoczenia ale lepiej kupić typową do 147. Właśnie taką obszywam więc mogę zrobić foto różnicy w wieloklinie. Poza tym, żeby ściągnąć poduszkę musisz odkręcić 3 śruby znajdujące się z tyłu ramion kierownicy. To są tzw imbusy (sześciokąty). I oczywiście ważne jest zaznaczenie pozycji kierownicy, choć w 147 trudno się pomylić dzięki trzem innym klinom.
    Hej <b>Befer</b> jeśli jeszcze masz możliwość zrobienia/podzielenia się zdjęciem, to ja poproszę.
    Daniel

  3. #243
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm
    Postów
    20

    Domyślnie

    PROBLEM Z UCIĘTĄ WIĄZKĄ KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA-NAVCONNECT.
    sparowałem trzy przewody kiery z zieloną koską radia(różowy, różowo-fioletowy i czarno-fioletowy) ale kolory pozostałych przewodów nie pasują do zielonej kostki. Dwa z nich (biało-brązowy i biało-fioletowy są od poduchy a pozostałe trzy z kiery mają kolory: granatowo-czarny, czerwono-czarny i czerwono-szary, natomiast kolory wolnych jeszcze przewodów zielonej kostki radia to: biało-czarny, biało-niebieski i biało-zielony.??? Czy ktoś chętny zechce pomoc? z góry dziękuję.

  4. #244
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    nie wszystkie przewody z kierownicy idą bezpośrednio do radio. Z kierownicy idą przewody do zasilania poświetlnia do body, idze przewód "do masy". Wszystko już wielokrotnie było w tym wątku opisane, ze schematami, numerami pinów itp
    ZFA199 Abarth Punto 2012 165 dzikich italiańskich horspałerów
    oraz
    ZAR930 145 2.0 20v 155cv Edizione Speciale

  5. #245
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm
    Postów
    20

    Domyślnie

    doszedłem już do 12-stej strony i mam coraz większy mętlik w głowie. za dużo sprzecznych informacji. a może krótki opis kolorów wiązki z kiery (zostały mi trzy wolne przewody: czarno-granatowy, czarno-czerwony i szaro-czerwony).

  6. #246
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm
    Postów
    20

    Domyślnie

    Lesiu.Z Miałeś rację. Wystarczyły trzy przewody do pełnego sterowania kierownicą i czwarty do podświetlenia klawiszy. Mimo wolnych trzech przewodów z kiery i trzech z zielonej kostki radia WSZYSTKO HULA! Potrzebuję jeszcze podpowiedzi: pod które przewody podpiąć mikrofon do navconnect? I któr, wolne przewody wpiąć aby działał komputer pokładowy w navconnect? Pozdrawiam.

  7. #247
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzech Zobacz post
    I któr, wolne przewody wpiąć aby działał komputer pokładowy w navconnect?
    Komputer działa po sieci CAN. Nic nie musisz wpinać.

    Cytat Napisał grzech Zobacz post
    pod które przewody podpiąć mikrofon do navconnect?
    Mikrofon wychodzi z dwóch pinów dodatkowej białej kostki. Idzie przez złącze pośrednie pod kierownicą a dalej do lampki podsufitki.
    Jeśli masz dodatkową białą kostkę za radiem, wpinasz się w złącze pośrednie. Ja tak właśnie zrobiłem.

  8. #248
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm
    Postów
    20

    Domyślnie

    pomimo, iż mam piny CAN A i CAN B zarówno w radiu jak i w oryginalnej kostce niestety nie działa mi funkcja komputera w navi. może to wersja przedliftowa? Co do mikrofonu to mam białą kostkę zapinaną klamrą do radia. wychodzą z niej cztery przewody luźne i cztery spięte w dziwną pętlę. czy zechciałbyś podpowiedzieć precyzyjnie,z których konkretnie pinów poprowadzić przewody do mikrofonu? pozdrawiam.

  9. #249
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    CAN możesz mieć wyłączony przez jakiegoś zdolnego serwisanta car audio w samym urządzeniu. Wtedy tylko ta sama droga może CAN przywrócić.
    Wszystkie niezbędne schematy są w eLearn. Nie znam wszystkich pinów na pamięć, tylko wiem gdzie czego szukać.

  10. #250
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm
    Postów
    20

    Domyślnie

    próbowałem pobrać eLearn ale nic z tego nie wyszło. szkoda. chyba sobie odpuszczę pozostałe trzy kable.

Podobne wątki

  1. [159] Wymiana kierownicy
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 20-07-2022, 18:34
  2. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 21-07-2018, 15:13
  3. [159] Wymiana kierownicy
    Utworzone przez krzysiu182 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-01-2014, 16:57
  4. Zamiana kierownicy na multifunkcyjną FL
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-09-2009, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory