Strona 66 z 89 PierwszyPierwszy ... 16565758596061626364656667686970717273747576 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 651 do 660 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #651
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    A sprawdzałeś to vgt i czy geometria nie zapieczona??

  2. #652
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Croma
    Postów
    56

    Domyślnie

    Witam,
    ostatnio wróciłem z trasy i generlanie auto chodzi, ale ostatnio gorzej sie zbiera przy predkosciach powyzej 100 km/h. Zrobiłem loga z doładowaniem i masa powietrza, mógłby ktoś rzucić okiem?
    Attached Files Attached Files

  3. #653
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    logi mało warte

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #654
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lukas-182
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm 552k DuckPower
    Postów
    465

    Domyślnie

    Cytat Napisał Micpie Zobacz post
    Witam,
    ostatnio wróciłem z trasy i generlanie auto chodzi, ale ostatnio gorzej sie zbiera przy predkosciach powyzej 100 km/h. Zrobiłem loga z doładowaniem i masa powietrza, mógłby ktoś rzucić okiem?
    Fakt, logi mało czytelne, za niskie próbkowanie. Ale z analizy tego co podesłałeś, to bym zainteresował się czujnikiem ciśnienia doładowania (map sensor), profilaktycznie przeczyścić go albo podmienić na próbę.

  5. #655
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Croma
    Postów
    56

    Domyślnie

    20 tyś km temu usuwane były klapy wirowe, wyprogramowany egr i zaslepiony, oczyszczony kolektor ssący. Zauważyłem że intercooler jest rozdety i zaoleja delikatnie osłonę dół i chlodnice klimy, więc myślę że delikatna nieszczelność jest.

    Jak zrobic porządnie te logi, jakie wartosci załączyć?

    Wysłane z mojego LG-D722
    Ostatnio edytowane przez Micpie ; 12-08-2015 o 08:29

  6. #656
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Croma
    Postów
    56

    Domyślnie

    Miałem chwilę czasu i edytowałem ostatnie logi na bardziej czytelne. Co o tym sądzicie?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log fiat croma.jpg
Wyświetleń:	86
Rozmiar:	88.7 KB
ID:	176299   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log fiat croma 2.jpg
Wyświetleń:	82
Rozmiar:	86.7 KB
ID:	176300   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	log fiat croma 3.jpg
Wyświetleń:	75
Rozmiar:	89.2 KB
ID:	176301  

  7. #657
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Zapieczone kierownice turbiny lub vgt do sprawdzenia.

  8. #658
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Croma
    Postów
    56

    Domyślnie

    Po czym poznajesz że zmienna geometria będzie zapieczona?

    Wysłane z mojego LG-D722

  9. #659
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    ZmierzonąZmierzoną wartość masy powietrza masz większą od oczekiwanej czyli albo łopaty na turbinie są źle zastępowane albo zapieczone, poza tym masz przeładowanie.

  10. #660
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Croma
    Postów
    56

    Domyślnie

    Wartość masy powietrza po zaslepieniu egr podobno zawsze jest większa i będzie ponad oczekiwana masą. A ztym przeładowaniem nie ma żadnych błędów że strony doładowania.

    Wysłane z mojego LG-D722

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory