Pytanie odnośnie kluczyka

Szczepan

Nowy
Auto
była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
Witam!
Posiadam nowy kluczyk 3 przyciski do AR147. Chciałem, żeby pasował do mojego auta.
I stąd moje pytanie... mam zniszczoną obudowę... czy jak przełożę do nowego elektronikę i grot, to będzie to wszystko działać?
Czy nie będę musiał nic kodować itd... być może moje pytania są banalne, ale zupełnie się na tym nie znam.
Aaa.. I czy jestem w stanie przełożyć to wszystko samemu?
Z góry dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam ;)

Jeżeli nie zapomnisz o pastylce immo to wszystko będzie dzialać. :)

Co to znaczy? Ja jestem kompletnym laikiem w tym temacie.. Jak rozbiorę oba.. Wyjmę wszystko z jednego.. później z drugiego i przełożę to, to wszystko będzie działać?
Muszę tam coś lutować, czy to się tylko przekłada?

Pozdrawiam ;)

Tak wszystko będzie działać.
Pastylka o której mówię jest to ciemna kosteczka i też się ją tylko przekłada.

Ok.. a teraz mam pytanie.. jak wyjąć ten znaczek, z obudowy? w starym kluczyku nie mam to nie muszę.. ale w nowej jest znaczek i nie wiem jak się dostać do śruby pod spodem, a nie chce niczego zepsuć ;)

Znaczek jest przyklejony na takiej gąbce. Podważ czymś delikatnie i odklej.

Jak klej teraz dobrze trzyma to po ponownym przyklejeniu powinno trzymać. Tylko nie dotykaj tej gąbki za dużo żebyś jej nie zatłuścił.
Jeżeli będzie trzymać daremnie to możesz wspomóc się kropelką.
Jak będziesz rozkręcać uważaj żeby Ci sprężyna nie uciekła bo będziesz mieć problem :)

Ostatnia edycja:
A co Szczepan laski w klubie nie leciały na twoj kluczyk juz?? hahahahahahah

Zazdrościsz, bo zawsze miałeś gorszy? :D

---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 21:51 ----------

Dzięki wielkie za porady... Kluczyk już działa. Mam nową obudowę i przełożony grot z elektroniką ;)

Muszę tylko przylutować przycisk otwierania klapy... bo wcześniej już wypadł :(

Dzięki za pomoc i pozdrawiam ;)