Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Instalacja czujnika parkowania w AR 147 ?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD
    Postów
    61

    Domyślnie Instalacja czujnika parkowania w AR 147 ?

    Witam , mam pytanie czy ktoś montował czujnik parkowania do AR 147 ? jeśli tak to jaki , jakiej firmy ewentualnie jaki polecacie i czy warto ? mam ochotę sobie coś takiego sprawić . Na allegro jest tego dużo i jako nowy kierowca nie mam doświadczenia i nie wiem co jest warte . Dziękuję za wszelkie odpowiedzi > Pozdrawiam

  2. #2
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Polecam czujnik cofania elektromagnetyczny z paskiem-czujnikiem przyklejanym od wewnętrznej strony zderzaka. Nie dość że nie trzeba wiercić dziur w belli to jeszcze dokładniejszy w działaniu.
    Montaż nie powinien sprawić nikomu większych kłopotów.
    Pozdrawiam

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD
    Postów
    61

    Domyślnie

    Witam i dziękuję za odpowiedz .Może jakaś sugestia co do konkretnej firmy ? czytałem różne opinie i nie wiem czy on jest taki nie zawodny ? może konkretna nazwa firmy da mi możliwość coś o tym poczytać Pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Głównie znalazłem te czujniki firmy EPS... Miał ktoś z tym styczność? Na youtube są pokazane porównania tych czujników ale jedne są na tak inne na nie... Testował to ktoś? Jak to wygląda w rzeczywistości??

  5. #5
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Znalazłem coś takiego, pozwolę sobie zacytować pewną wypowiedź, jest ich kilka w internecie i wszystkie pozytywnie opisują takie czujniki: