A długość sztangi prawidłowo wyregulowana?
A długość sztangi prawidłowo wyregulowana?
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Niby regulowana, ale nie widziałem tego na własne oczy i tego szczerze najbardziej się spodziewam.
Koledzy pomocy.
Zaślepiłem EGR jakis tydzień temu, dzisiaj podłączyłem alfe pod kompa i wywaliło błąd
P0404 - Układ recyrkulacji spalin - sygnał poza zakresem/wydajność*
Co jest grane? Przecież w 1.9jtd z 1999r nic się nie powinno dziać...co robić?
blad P0404 to jest sterowanie zaworu egr, centralka w starszych modelach nie ma informacji czy zawór jest otwarty czy zamknięty
---------- Post dodany o godzinie 23:53 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:56 ----------
błąd powoduje zawór który steruje EGRem
Przecież nie masz błędu (w sensie wyswietlenia marchwy na szafie). Przeczytaj ten temat:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._poradnik.html
Błąd też może byc spowodowany spaleniem zaworu elektromagnetycznego który steruje EGRem
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
zapisuje tobie w centralce tylko wystąpienie jakiegoś stanu poza wzorcowa ale nie ma to większego wpływu na prace silnika![]()
Kolejne pytanie z kolekcji "gdzie".
Przestudiowałem temat a dalej nie jest wszystko dla mnie jasne.
Może dlatego, że są dwie wersje przedstawione w temacie a w poradniku dla mojego silnika nie wyświetla się zdjęcie ( silnik 1.9 JTD 110KM).
Wg użytkownika Cianias1980 powinninem zaślepić w tym miejscu:
Wg Kayrol "dla normalnych JTD w miejscu najwygodniejszym"
Jeżeli to drugie zdjęcie jest tym które powinno wyświetlać się w poradniku
"Silniki JTD 1,9 8v 110, zamiast uszczelki nr "6""
to uszczelka "nr 6" znajduję się z boku zaworu EGR jak i od dołu.
Proszę o wskazanie poprawnego miejsca gdzie mogę zaślepić gdyż dla mnie , osoby która nie zna sie na działaniu tych wszystkich mechanizmów nie jest to takie łatwe.
Dla pełnej jasności 1 to jest przepustnica,tak? 2 kolektor ssący ?
Ostatnio edytowane przez SilvesterVip ; 11-02-2011 o 15:53
Tam gdzie masz te ? -jest uszczelka nr 6 i tam najłatwiej zaślepić. Uszczelka nr 6 jest jeszcze od dołu tam najlepiej zaślepić, ale gorszy dostęp
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
" spaliny pobierane są z kolektora wylotowego, a następnie kierowane do układu ssącego" wikipedia
Czyli spaliny przechodzą przez zawór EGR wlatując od dołu do zaworu, tak?
Jeżeli zaślepimy od dołu to spaliny nie będą osadzały się w zaworze natomiat jeżeli zaślepimy z boku to zatrzymywać będą się w zaworze ?
Tak to będzie - ale nie ma przepłwu nie ma osadzania, więc każde miejsce gdzie występuje uszczelka nr 6 jest odpowiednie
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)