Strona 126 z 144 PierwszyPierwszy ... 2676116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,251 do 1,260 z 1436

Temat: “Motor Control System Failure” - co z tym zrobić

  1. #1251
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    GT 1.9 JTD
    Postów
    3

    Domyślnie

    Panowie Koledzy, laickie pytanie..

    Czytam ten watek, ale nie jestem w stanie zlapac które porady będą adekwatne do mojego przypadku, bo u mnie mcsf wyskakuje jedynie przy uruchamianiu silnika. Co wiecej, nie widze prawdę mówiąc żadnych innych objawów - auto jeździ jak jeździło, trudno chodzi na wszystkich biegach i przy przyspieszaniu itp.

    Możecie poradzić która z tych standardowych diagnoz z pierwszego posta powinienem sie zainteresowac?

    Z góry dziękuję..

  2. #1252
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Jeżeli wyskakuje mcsf to i powinny być zapisane błędy. Podłącz samochód pod kompa

  3. #1253
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    Ja odczytałem następujące błędy P0235, P0704, P1555. Od czego się pojawiły i co robić żeby ich więcej nie oglądać.
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

  4. #1254
    Użytkownik Embrion Avatar ice_cube
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Wyszków
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 140KM
    Postów
    23

    Domyślnie

    A co Ci sie dzieje z samochodem?

    P0235 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka*
    P0704 - Obwód wejściowy przełącznika sprzęgła - usterka*




  5. #1255
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    P0235 - sprawdź sobie złączkę od MAP (czujnik ciśnienia doładowania - tyłu na kolektorze ssącym) lub wiązkę idącą do niego. Lub podmień MAP aby wykluczyć jego wewnętrzną usterkę.
    P0704- częsty błąd - sprawdź czujnik koło sprzęgła. Pewno nie styka. Zawiesił się lub co jakiś czas się zawiesza. Tu najwyżej tempomat nie będzie ci działał.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #1256
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Poddębice Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm 06.12.2007r
    Postów
    1

    Domyślnie

    Witam, wyskoczył mi błąd P0237 - Czujnik A wspomagania turbosprężarki - niski sygnał wejściowy*

    Pytanie:
    Od czego zacząć? od wymiany wężyków, czujnika czy czegoś innego?

    Czytam informacje na forum i już zgłupiałem.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	uterka alfa.jpg
Wyświetleń:	450
Rozmiar:	84.0 KB
ID:	174112  

  7. #1257
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Raczej czujnik a właściwie zaworek overboost jest do wymiany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #1258
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    P0237 - sprawdź sobie wężyki podciśnienia od overboosta. Często, to one sa przyczyną 237ki.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #1259
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ayrton91
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 KM
    Postów
    75

    Domyślnie

    Dopiero jutro lub po jutrze będę mógł podłączyć pod komputer. Ale dziś niespodziewanie wyskoczył mi właśnie "MCSF" i (zimny) silnik falował na jałowych obrotach. Po włączeniu klimy jakby bardziej, ale to mogło być subiektywne. Może ktoś ma pomysł, na co się szykować przez sprawdzeniem na kopie?
    "With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." Ayrton Senna

  10. #1260
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Lubań
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Postów
    77

    Domyślnie

    Podpinam się pod temat. Mam podobny problem jednak nikt nie opisywał takiego przypadku stąd mój post. Mianowicie tydzien temu zmienialem opony na felgach 17. Przed oddaniem auta do wulkanizacji wszystko bylo ok. Po odebraniu i przejechaniu kilkunastu kilometrow zaczela mrugac kontrolka od ASR i oczywiscie brak mocy i max 3000 obr. Po kolejnych kilkunastu kilometrach komunikat batery charge low na szczescie udalo mi sie dojechac do domu. Na drugi dzien kupilem nowe aku zalozylem zimowe felgi 15 i odstawilem auto do mojego mechanika. Podczas tego odcinka komunikat ASR juz nie wyskakiwal jednak silnik dalej pracowal awaryjnie. Na miejscu okazalo sie ze padl alternator. Ten zostal zmieniony , ladowanie aku jest prawidlowe ,ale dalej jazda tylko w trybie awaryjnym. Odstawilem na 2 dni auto mechanik zajal sie wszystkim co opisaliscie wszystko jest ok ale dalej tryb awaryjny. Po podpieciu kompa zero bledow , na konsoli w aucie tez zadna kontrolka czy komunikat sie nie wyswietla. Z racji tego ze dzis musialem wracac do pracy do Niemczech a nie udalo mi sie ogarnac innego auta zaryzykowalem i pojechalem alfą. 700 km zrobione na trybie awaryjnym. Nie bylo fajnie turlac sie na wzniesieniach po autobanie 60 km/h. Spalanie ok , alfa spalila tyle ropy co zawsze. Jakies sugestie?

Podobne wątki

  1. Motor Control System Failure w 2.0 JTS
    Utworzone przez podo w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 29-11-2017, 18:30
  2. Motor control system failure
    Utworzone przez DawidSu w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 11:34
  3. Motor Control System Failure - co oznacza? co z tym zrobić?
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-01-2012, 23:18
  4. Motor Control System Failure
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-01-2011, 23:27
  5. motor control system failure
    Utworzone przez chinczykmg w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2010, 10:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory