Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Jak obiecalem tak pisze...
wczesniej 50zl = 50km, a teraz 50zl = jakies 80-90km tak bardziej 80 ze wzgledu ze nigdy nie trafiam na 'przejezdna' trase.. zawsze stane gdzies w korku.. wynik 80km mialem po trasie gdzie na koncu 5km zator a kolejne 5-8 korek. Wczoraj uzyskalem znowu 80 +/- 2km ale juz w trasie se pozwalalem na 'normalne predkosci' (glownie jakies 140-160km/h) a wczesniej 100-120km/h i tez na koncu lekki korek..
Zadowolony bede jak bede mial 50zl=100km ale do tego mysle ze przyczyni sie wymiana termostatu (teraz w trasie mam jakies 70 stopni) i naprawa osprzetu silnika bo wydaje mi sie ze alternator i pompa wsp stawiaja wieksze opory..
A i skrzynia ma zajechany olej i ponizej min.
P.S. Teraz mam inny problem.. silnik na jalowym sie krztusi :S tak delikatnie ale mozna to wyczuc na kierownicy i na wydechu.. sprawdzilem dolot.. odlaczylem odmy wyprowadzajac je w admosfere, wymienilem przepustnice..poczekalem az zrobi adaptacje i dalej to samo.
P.S.2 mam syczenie tak jakby lapal lewe powietrze od strony skrzyni korbowej tu gdzie idzie odma z tej skrzyni (tyl silnika) ale obstawiam na 70% ze to wydaje alternator..ciekawe ile jeszcze wytrzyma..
A udało się komuś uruchomić Alfadiaga lub unidiaga lub FES na Linuksie ??? Ja się na razie zatrzymałem na instalacji sterowników FTDI.
- słyszałem o instalacji wirtualnej na vbox pod linuksem.
- nie znam szczegółow.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Witam.
Nigdy nie mialem do czynienia z diagnostyka komputerowa, wiec mam prosbe.
Moglby ktos napisac jaki kabel potrzebuje do diagnozowania GT jtdm? To samo z programem, ktory bylby najlepszy do diesla? I w koncu z jakimi kosztami to sie wiaze? Kupujecie te programy czy sa to wersje "studenckie"?
Szukajka się kłania....
ELM przerobiony do diagnostyki ECU i CAN
Albo KKL przerobiony do ECU ABS i AirBag
Chyba że chcesz tylko ECU to zwykły KKL wystarczy.
Wszechstronnego kabla nie ma.
A program to Fiat Ecu Scan http://fiatecuscan.net/
Dzieki za info.
Uzylem wyszukiwarki, miedzy innymi tak trafilem do tego tematu.'
Jednak wolalem sie zapytac bo nie orientowalem sie zabardzo w tym tramcie wczesniej i nie chcialem cos pomylic.
Ma ktos kabel z tej firmy?
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=40&prodid=151
Maja tam kable przerobione do wlasnie Ftiat Ecu Scan.
Trzeci post od góry. http://www.forum.alfaholicy.org/147_...gi_jtd-69.html
LEŃ!!!!
Czy byłby ktoś tak dobry i wysłał mi sterowniki do niebieskiego kabla od Viakena (tego jeszcze nie przerobionego). Niestety ale nowe sterowniki FTDI nie działają tz. mogę połączyć się z ABS i poduszkami (rozłącza mnie po chwili z powodu latency które mam ustawione na 1) ale z silnikiem nie da rady. Próbowałem już kilka różnych sterowników (wraz z tymi ze strony z Viakena) i ciągle ten sam problem. Pamiętam że kiedyś miałem ten sam problem jednak po zainstalowaniu sterowników z płytki od Viakena wszystko działało. Niestety płytkę gdzieś posiałem i nie mogę jej znaleźć. Dzięki!