- ale GT 2.0 JTS miało centralkę MED7.11, poprawcie jak sie mylę.
- przy takich romowach wazne są zrzuty z ekranu menu informcyjnego.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- pewnie jeśli tylko zrzut będzie poprawny, bez twojego pulpitu, poniewaz już się przyzwyczaiłem do swojego pulpitu.
- z drugiej strony nie jestem tylko ja na forum.
- na tym twoim papierku trochę mnie na wyrost martwi komunikat " Integrator sondy lambda -- open Loop" ale zobaczymy co nam pokażą zrzuty z pracy silnika.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Tak bubu321 – lambda w open loop jałowym jest nadal, jak była tak jest i nic tego nie zmienia, nadal po przekroczeniu 1100 rpm tryb się przełącza. Reszta, żeby nie robić OT w reaktywowanym wątku lambda w open-loop na jałowym. Przeczytaj jeśli możesz.
Zrzuty poprawne – do tego droga daleka, na razie jestem w fazie instalacji alfadiag, jako że mam win 7, ale znalazłam już laptop z XP, więc na tym zainstaluję, kabel w drodze, będzie w poniedziałek. FES najnowszy ściągnęłam i zainstalowałam – działa. Poprawność zrzutów będzie zależała od Ciebie i innych, którzy zechcą pomóc mi się tego nauczyć, bo szczerze - nie mam pojęcia jak i w jakich warunkach badać – użytkować tester. Tak więc droga do poprawnych zrzutów będzie żmudna, poza nikt pewnie nie przystąpi do testów porównawczych, ale mam już dość jazdy po warsztatach, poza tym jeśli rozstrzygniesz kwestię lambda w open loop to warto.
Wiem, że są inni na forum, ale Ty odpowiadasz mi, inni nie, poza tym bocian napisał, że jesteś guru od tego.
witam mam kilka pytan. skąd moge wziąś serial zeby uruchomic alfaDiag.
drugie, czy programem Polski VAG 4.9 tez mozna diagnozowac alfe 166 2.4jtd.
trzecie, mam zainstalowany program FiatECUscan mam kabel od viakena na ktorym sie przelancza diagnoze silnika abs i poduszki. silnik i abs sprawdzam bez problemu, a chce skasowac kontrolke poduszki powietrznej, bo sie zapalila i swieci. Łączę sie z ECU a gdy nacisne zeby pokazalo błedy poduszki to wyskakuje jakis koszmarny bład i program sie wyłacza co moze byc tego przyczyną. wczesniej juz mi kasowano ten błąd. mam teraz kabel i bym sam chial to robic. pozdrawiam i dziekuje za pomoc. jak juz to bylo na forum to sory
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 28-09-2011 o 07:28 Powód: wyłancza, przyczynom. najlepiej jak przeczytasz dwa razy posta zanim go wyślesz.
1. skąd moge wziąś serial zeby uruchomic alfaDiag, --> nie wiem.
2. czy programem Polski VAG 4.9 tez mozna diagnozowac alfe 166 2.4jtd --> patrz instrukcja tego programu.
3. .. a gdy nacisne zeby pokazalo błedy poduszki to wyskakuje jakis koszmarny bład ..--> jakbys podał ten koszmarny błąd, to byśmy sie nie bawili we wrózki lub wróżyli z fusów.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
witam!!!
podmieniłem sondę lambda na używkę i mam błędy:
http://imageshack.us/photo/my-images/801/82716691.jpg/
Parametry fra i tra są następujące:
http://imageshack.us/photo/my-images/593/60240699.jpg/
Podejrzewam, że ta sonda też jest niesprawna.
Nawet wykres w alfadiagu jest linią prostą, także jest na 200% nspr, tym bardziej błąd p0130.
http://imageshack.us/photo/my-images/8/17010777.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/65767479.jpg/
Mam pytanie czy mogę wykonać reset parametrów adaptacyjnych, czy też lepiej tego nie robić??
Najdziwniejsze jest to, że bella szarpie tylko na zimnym silniku i to na benzynie, czy oprócz lambdy można coś podejrzewać??
mam alfe 156 1.9 jtd cf2 105 KM i teraz opisze po krotce
1. okazuje mi tylko wtrysk główny w fes jak zaznacze przedwtrysk nie pokazuje nic czemu w bravo z tym samym silnikiem pokazuje glowny i przed wtrysk 1.2 mg/i
2. w przedziale 1500-1800 jak bardzo delikatnie dodaje gazu na luzie to tak zaczyna drgac silnik ze czuje na kierownicy jak dodam szybko nie ma tego anie nie ma podczas jazdy pod obciazeniem.
3. od jakiegos czasu duzo pali 7,5 l przy spokojnej jezdzie
4. na logach z jazdy 3 bieg od 1500 do 4000 rpm pedal w podlodze max przeplywka pokazuje 1000 a sterownik chce 1300 to jest prawidlowo ?
- to jest (BYŁ ?) temat dla programu Alfadiag i podobnych dla silników benzynowych.
- dla klepaczy jest osobny temat " JTD, program tylko do obsługi JTD".
- proszę z łaski swojej nie zaśmiecać tego tematu o problemamch z JTD, po prostu my sie na JTd nie znamy, proste chyba
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm