Strona 189 z 207 PierwszyPierwszy ... 89139179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,881 do 1,890 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1881
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    trzciana
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie

    stary ja mam tak samo i nie wiem co jest oczekiwane parametry tak mniej wiecej jak u ciebie..

  2. #1882
    SlaVkoGA
    Gość

    Domyślnie

    Witam. Czy mógłby ktoś napisać lub jeżeli było to dać linka jak poprawnie wykonać reset parametrów adaptacyjnych programem Alfadiag? Szukałem tematu o tym dosyć długo, przejrzałem większość stron z tego tematu i nic konkretnego nie znalazłem. Próbowałem zrobić to wczoraj u siebie i nie wiem czy zrobiłem dobrze. Po rozpoczęciu resetu w programie wyskoczyła informacja, że powinienem wyłączyć zapłon na 90 sekund i po tym znowu włączyć (przynajmniej tak zrozumiałem). Co dalej? Uruchomić silnik, przejechać się kawałek czy co? Znalazłem informacje, że powinno się uruchomić silnik, aż do momentu załączenia się wentylatora bądź w przypadku niesprawności termostatu parametry powinny ustawić się w przeciągu przejechania 200km pod warunkiem, że silnik osiągnie temp przynajmniej 70 stopni. Czy to prawda? Ogólnie zauważyłem powrót mocy silnika oraz zniknął efekt słabnięcia podczas wyższych obrotów.

  3. #1883
    Użytkownik Ogier Avatar dawideksl
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,5 V6 Sportronic
    Postów
    172

    Domyślnie Reset parametrów FES 3.5

    Wiem, że już było, ale nie ogarniam. Przed chwilą podłączyłem FESa 3,5 aby skasować błąd poduszki, co mi się udało. Chciałem jeszcze wykonać reset parametrów adaptacyjnych po wymianie sondy lambda. Nigdzie nie mogłem znaleźć tej funkcji. Jak mam to zrobić? Pozdrawiam

  4. #1884
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    dla tego sterownika nie ma funkcji resetu parametrów adaptacyjnych,

    Co do resetu parametrów adaptacyjnych w 1.4 TS to nie wiem jaki masz tam sterownik.
    Dla M1.5.5 wykonujesz reset parametrów zz FES a potem jeździsz 100km. tylko jednorazowo nie musisz
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  5. #1885
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    156
    Postów
    118

    Domyślnie

    kurde za chiny nie moge podpiąć się pod poduszki w alfie 156 1.8TS z 98r.
    wykorzstuję interfejs od viakena z przelącznikiem




    oraz FES.
    z ecu silnika łączę się przez "7" i jest ok, zczytywanie czy też kasowanie błędów-nie ma problemu.

    Problem pojawił się kiedy odpinałem fotel i zaświeciła mi kontrolka od poduchy. Chcę skasować blęda ale co z tego, probowałem łączyć się tym interfejsem viakena. Ustawiłem przełącznik na "3" i próbowałem sie z pierwsza opcją sterownika airbag w FESie połaćzyć ale lipa... nie chce się to połączyć.

    Może ktoś bardziej kumaty oświeci mnie w czym może być problem? Irytuje mnie ta kontrolka

    P.S. chyba raczej dobrze przestawiam interfejs-na "3" ma być ?

  6. #1886
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    a wybierasz dobry sterownik poduszek?
    mam taki sam interfejs, ustawiam tak jak Ty i działa.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  7. #1887
    Użytkownik Ogier Avatar xsnailx
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Cieszyn, Poland
    Auto
    Spider 916 '98 TS 2.0 + Jagur XF SV8
    Postów
    169

    Domyślnie

    pytanie mam takie czy jesli zgram zapomocą galleto lub smps dobre ecu (aktualne w aucie) do innego to co sie stanie z immobilizerem ? chodzi mi o to by miec "zapasowe ecu" a nie kupować dziewiczego.
    chyba iz ktos ma dziewiczy pliczek do 156 1.6 16V ME7.3.1 ? (wiem ze byl gdzies na forum ale niemoge szukajka znalesc )
    boleslawzaras.pl

  8. #1888
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    156
    Postów
    118

    Domyślnie

    szczerze powiedziawszy nie moge wyczaic ktory z tych czterech sterowników poduszki jest prawidłowy...heh jak to sprawdzić który to zeby z nim się podpiąć-bo nie doszedłem do tego jeszcz.e..

  9. #1889
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Użyj w FES opcji SCAN.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  10. #1890
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    pliczek do 156 1.6 16V ME7.3.1
    - podaj wersję softu i hardware.
    - plik ORI od twojego ECU to plik flasha bez modyfikacji, czyli plik fabryczny.
    - okreslenie "czysty , bez immo "virgin state, to ECU z wyczyszczonym eepromem.
    - jesli odczytasz ECU ze swojego auta to może być plik ORI pod warunkiem że poprzedni właściciel nic nie grzebał w ECU.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ECU BOSCH_ME7.3.1 ALFA FERRARI.jpg
Wyświetleń:	972
Rozmiar:	70.1 KB
ID:	111824  
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 23-10-2013 o 10:15
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory