stary ja mam tak samo i nie wiem co jest oczekiwane parametry tak mniej wiecej jak u ciebie..
stary ja mam tak samo i nie wiem co jest oczekiwane parametry tak mniej wiecej jak u ciebie..
Witam. Czy mógłby ktoś napisać lub jeżeli było to dać linka jak poprawnie wykonać reset parametrów adaptacyjnych programem Alfadiag? Szukałem tematu o tym dosyć długo, przejrzałem większość stron z tego tematu i nic konkretnego nie znalazłem. Próbowałem zrobić to wczoraj u siebie i nie wiem czy zrobiłem dobrze. Po rozpoczęciu resetu w programie wyskoczyła informacja, że powinienem wyłączyć zapłon na 90 sekund i po tym znowu włączyć (przynajmniej tak zrozumiałem). Co dalej? Uruchomić silnik, przejechać się kawałek czy co? Znalazłem informacje, że powinno się uruchomić silnik, aż do momentu załączenia się wentylatora bądź w przypadku niesprawności termostatu parametry powinny ustawić się w przeciągu przejechania 200km pod warunkiem, że silnik osiągnie temp przynajmniej 70 stopni. Czy to prawda? Ogólnie zauważyłem powrót mocy silnika oraz zniknął efekt słabnięcia podczas wyższych obrotów.
Wiem, że już było, ale nie ogarniam. Przed chwilą podłączyłem FESa 3,5 aby skasować błąd poduszki, co mi się udało. Chciałem jeszcze wykonać reset parametrów adaptacyjnych po wymianie sondy lambda. Nigdzie nie mogłem znaleźć tej funkcji. Jak mam to zrobić? Pozdrawiam
dla tego sterownika nie ma funkcji resetu parametrów adaptacyjnych,
Co do resetu parametrów adaptacyjnych w 1.4 TS to nie wiem jaki masz tam sterownik.
Dla M1.5.5 wykonujesz reset parametrów zz FES a potem jeździsz 100km. tylko jednorazowo nie musisz![]()
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
kurde za chiny nie moge podpiąć się pod poduszki w alfie 156 1.8TS z 98r.
wykorzstuję interfejs od viakena z przelącznikiem
oraz FES.
z ecu silnika łączę się przez "7" i jest ok, zczytywanie czy też kasowanie błędów-nie ma problemu.
Problem pojawił się kiedy odpinałem fotel i zaświeciła mi kontrolka od poduchy. Chcę skasować blęda ale co z tego, probowałem łączyć się tym interfejsem viakena. Ustawiłem przełącznik na "3" i próbowałem sie z pierwsza opcją sterownika airbag w FESie połaćzyć ale lipa... nie chce się to połączyć.
Może ktoś bardziej kumaty oświeci mnie w czym może być problem? Irytuje mnie ta kontrolka![]()
P.S. chyba raczej dobrze przestawiam interfejs-na "3" ma być ?
a wybierasz dobry sterownik poduszek?
mam taki sam interfejs, ustawiam tak jak Ty i działa.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
pytanie mam takie czy jesli zgram zapomocą galleto lub smps dobre ecu (aktualne w aucie) do innego to co sie stanie z immobilizerem ? chodzi mi o to by miec "zapasowe ecu" a nie kupować dziewiczego.
chyba iz ktos ma dziewiczy pliczek do 156 1.6 16V ME7.3.1 ? (wiem ze byl gdzies na forum ale niemoge szukajka znalesc)
boleslawzaras.pl
szczerze powiedziawszy nie moge wyczaic ktory z tych czterech sterowników poduszki jest prawidłowy...heh jak to sprawdzić który to zeby z nim się podpiąć-bo nie doszedłem do tego jeszcz.e..
Użyj w FES opcji SCAN.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
- podaj wersję softu i hardware.pliczek do 156 1.6 16V ME7.3.1
- plik ORI od twojego ECU to plik flasha bez modyfikacji, czyli plik fabryczny.
- okreslenie "czysty , bez immo "virgin state, to ECU z wyczyszczonym eepromem.
- jesli odczytasz ECU ze swojego auta to może być plik ORI pod warunkiem że poprzedni właściciel nic nie grzebał w ECU.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 23-10-2013 o 10:15
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm