Strona 23 z 207 PierwszyPierwszy ... 13141516171819202122232425262728293031323373123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #221
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    Jaki kabelek polecacie z Allegro?

  2. #222
    mamarco
    Gość

    Domyślnie

    bubu321, witam mam pytanie przy odpaleniu alfa td diag wyskakuje mi bład run-time-error 53 file not foun sciagnołem dwa pliczki do wstawienia w system 32 mam net frame work z service pack 1 i taki błąd co to moze byc napisze iz uruchamia program bez podpietego kabla
    pozdrawiam marcin busiek

  3. #223
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    już od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem kabelka VAG KKL ale dopiero od kilku dni zacząłem z niego korzystać (bubu jeszcze raz wielkie dzięki...bez ciebie nic bym nie zdziałał). wszystkie pomiary wykonałem według opisu który bubu zamieścił tutaj:

    http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.p...r=asc&start=30

    no wiec sprawa wygląda tak:

    -dane mojego kompa:



    zimny silnik:

    tra i fra



    throtle minimum opening



    i błędy



    po zapaleniu silnika:

    temp/napiecie sondy lambda



    lambda regulation row 1



    przeplywomierza nie będę wrzucał bo jest nowy oryginalny dopiero co wymieniony

    po skasowaniu błedów i odpaleniu jeszcze raz



    nie bardzo wiem co znaczy błąd który się wyświetlił. jeśli ktoś ma objaśnione wszystkie rodzaje błędów albo zna linka do jakiejś ściągawki to będę wdzięczny.

    co możecie powiedzieć na temat tego motoru na podstawie danych które zamieścilem?? jeśli potrzeba coś jeszcze to mówcie...dorzuce

    z góry dzięki za pomoc i jeszcze raz wielkie dzięki bubu za czas i cierpliwość

    pozdrawiam

    /dawid

  4. #224
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    runtime error 53

    - to bład systemu windows, spowodowany brakiem konkretnej biblioteki DLL ( nie podałes całego komunikatu brakuje nazwy dll ) lub nie wykonaniem restartu systemu po instalacji sterowników lun nowego oprogramowania.
    - z praktyki wiem że czasami jest to efekt zamulenia komputera, reinstalacja systemu w takim przypadku zalecana.

    Dzięki za zrzuty.
    auto posiada oprogramowanie fabryczne, bez modyfikacji ( czyli ma wszytkie wady takie jak brak mocy na zimnym silniku ).
    - sonda lambda sprawna, działa. Brakuje wykresu komparatora sondy lambda.
    - temperatura wskazywana przez Unidiaga jest obarczona bledem - 20 st C.
    - skład mieszanki poprawny.

    bledy:
    P0170 to bląd adaptacji świadczący o prawdopodobnych problemach z torem powietrza.
    - dziura w rurze przed przepływomierzem
    - uszkodzony łacznik elastyczny pod samochodem.
    - tor odsysania oparów benzyny niesprawny
    - zaworek odmy
    - kolektor ssacy nieszczelny
    - uszkodzona rurka podcisnieniowa na elektromagnesie wariatora.
    - cisnienie pompy paliwa oraz wtryskiwacze żadko sa uszkodzone, chyba że masz gaz w samochodzie.
    - jak tam z akumulatorem, nie czas na zmianę.

    - ale lepiej powiedz nam co sie dzieje w tej maszynie, duzo pali, muli, nie zapala.

    --

  5. #225
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    dzięki bubu za interpretacje. po tym co napisałeś nasunęło mi się kilka rzeczy:

    1. napisałeś że oprogramowanie jest fabryczne bez modyfikacji...jak można je "zupdatetować"?? to jakaś filozofia czy można to zrobić samemu?? tak jak mówisz...zaraz po odpaleniu auto jest słabiutkie, przez chwile auto nie ma ochoty na żwawsze przyspieszenia. po rozgrzaniu jest już ok. tzn jest mały problem ale o tym potem...

    2. komparator sondy lambda - powiedz która to funkcja w unidiagu to dorzucę

    3. jeśli chodzi o błąd to przy wymianie przepływki i filtra powietrza rozmontowałem cały dolot i składałem go w miarę dokładnie...ale nie dam głowy że jest szczelny - jeszcze raz zajmę się dolotem i innymi przypuszczalnymi powodami tego błędu przy okazji czyszczenia przepustnicy i krokowca...ale zrobię to jak obcykam temat kasowania parametrów adaptacyjnych

    4. faktycznie akumulator to straszna malaria...jedna z pierwszych rzeczy do wymiany (a tak btw...sprawny ale za mały aku może mieć wpływ na pracę auta??)

    jeśli chodzi o subiektywne odczucia to:

    - auto po uruchomieniu klekocze..pewnie wariator
    - do 3-4 tys obr ma strasznego muła...pewnie wariator
    - powyżej 3 tyś słychać z silnika terkotanie (tylko w czasie jazdy, dodawanie gazu na postoju nie powoduje tego hałasu)...liczę że to też wina wariatora
    - pali trochę ponad 10 litrów (dokładnie nie badałem ale kolo 12) i nie wiem czy to dużo czy mało (jeżdżę po mieście raczej oszczędnie...staram się nie przekraczać 4 tys obr bo nie wymieniłem jeszcze rozrządu)
    - dziwnie zachowuje się wskazówka temperatury (jak będę miał chwile to wrzucę wykres)...to sie wspina do 110 to spada do 80...przy okazji rozrządu wymienię pompę wody a jak to nie pomorze to też termostat. zauważyłem też sporo kamienia w okolicy zbiornika wyrównawczego...wygląda to tak jakby ciśnienie wywalało wodę przez korek lub gdzieś w jego okolicach...spotkał się ktoś z czymś takim??
    - dziwnie zachowuje się też centralny zamek..działa raczej w porządku ale czasem coś mu odwali i przestaje funkcjonować..pomaga odłączenie aku na moment. spotkał się ktoś z czymś takim??

    to kilka rzeczy które zauważyłem do tej pory. będę wdzięczny za rady i sugestie

    pozdrawiam

    /dawid

    ps. przyjemnego weekendu wszystkim zyczę

  6. #226
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    1. to żadna filozofia ale auto musi być na 100 % sprawne, szczególnie akumulator, musi miec U > = 13.6V.
    ECU zle działa jeśli jest słaby akumulator, chyba wykrywa słaby aku podczas rozrzuchu, jako jeden z pierwszych parametrów do testowania.

    2. komparator to funkcja zespolona z przebiegiem sondy lambda, szukaj w Unidiagu:
    Lambda sensor Pre-cat status lub Lambda sensor integrator.

    3. montaz / demontaz przpływomierza , filtru powietrza , to nie chodzi o bład montażu tylko o fałszywwe powietrze . Czyli np. jest mała dziura w tej rurze gumowej przed przepływomierzem, szczególnie tutaj na harmonijce, kojarzysz ?

    4. akumulator o odpowiedniej pojemności, stary, zasiarczony do wymiany, ECU sie będzie odzywać.

    Wariator: test jest prosty, wypnij sterowanie elektromagnesem i po uruchomieniu silnika posłuchaj podczas jazdy czy sa te same hałasy.

  7. #227
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    Czy ten kabel bedzie dobry do alfy 156?

    http://www.allegro.pl/item450422257_...100zl_szt.html

  8. #228
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    prawdopodobnie TAK, ale musisz sam to przetestować.
    ja testowałem ten ponizej i tego sie trzymam i sie jeszcze nie zawiodłem.

    --
    http://www.allegro.pl/item451250429_..._promocja.html

  9. #229
    adrian_1984
    Gość

    Domyślnie

    a czy zamontowanie filtra stożkowego też spowoduje błąd zasysanego powietrza??

  10. #230
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Mi po ostatoniej wycieczce wywalilo blad p0300, p0301 wiem ze to wypadanie zaplonow w cylindrze z 301 wnioskuje ze z pierwszego. Ostatnio tez moje sondy dziwne wskazania maja bo caly czas cos kolo 1 sie kreca. Co z tym zrobic? alfadiaga wlasnie sie ucze i jeszcze nie zabardzo wiem co i jak. Jak by trzeba i ktos bylby zainteresowany zazuce screeny ekranu.

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory