Strona 39 z 207 PierwszyPierwszy ... 29303132333435363738394041424344454647484989139 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 381 do 390 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #381
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie

    To są błedy adaptacyjne dla obu sond lambda. Masz zalozony gaz?? Jesli nie to trzeba je wykasowac i zobaczyc czy sie znowu pojawia bo trgedii od tego nie ma. Jesli gaz jest to ustawiony rewelacyjnie
    AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD

  2. #382
    adrian_1984
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie mam założony gaz dopiero 4 dni i jeszcze na regulacji nie byłem bo po 1000km mam zajechać. Błędy wykasowałem i jak narazie się nie pokazały. A według odczytu z sond to mam raczej za dużą dawkę bo sondy pokazują 1.2 -1.3 lambda

  3. #383
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie

    Nie masz generalnie na co czekac z regulacja... Jesli sondy pokazuja 1,2-1,3 to gratuluje gosciowi ktory wypusil auto z warsztatu... Komp na poklad i trzeba pojezdzic zeby to dostroic raz a porzadnie bo bedziesz jezdzic srednio co pare dni w zaleznosci od tego ile i jak jezdzisz. Autodostrojenie w sekwecji dziala lepiej niz finalowe 1,2-1,3 na wyjezdzie z warsztatu...
    AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD

  4. #384
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    DTC staus 0xB1, czyli binarnie
    1011- 0001 albo prościej
    WBAT-SSSS.

    - teraz wg. tabeli znajdujesz swoje bity

    W = 1, świeci lampka
    BA = 01, błąd zapisany w pamięci eeprom.
    T = 1, nie kompletny test.
    SSSS = 0001, powyżej maksymalnego poziomu.

    - dokument sie nazywa :
    FIAT STANDARD
    DIAGNOSTIC PROTOCOL ON K-LINE KWP 2000, szukac pliku 07223.pdf.

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 07-04-2009 o 07:06
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #385
    adihash
    Gość

    Domyślnie

    Witam, jestem w posiadaniu Alfy Romeo 147 1.9 JTD MJET 16V z 2003roku. Co bede potrzebowal do zdiagnozowania tego cacuszka?

  6. #386
    glic4
    Gość

    Domyślnie

    Koledzy, mam interface diagnostyczny KKL od Viakena, i adapter złącza obd2 na 3 pinowe fiata. Posiadam 1.4 TS, chyba z motroniciem 2.10.4. Dzisiaj próbowałem się połączyć przy pomocy alfadiaga, wybrałem moje ECU i przy próbie podłaczenia wystąpiło mi info o tym, że bufor nie może być 0? Co to oznacza, i gdzie sie taki bufor ustawia?

  7. #387
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    156
    Postów
    366

    Domyślnie

    witam

    Podczas przesuwania siedzenia pojawił się błąd poduszek, chwyciłem za laptopa zmostkowałem kabel, dalej kwp71 i podłączyłem się do komputera airbag, taki log:

    Init started
    Init Ready
    KeyBytes, count : 5
    26
    86
    19
    02
    1C

    ID after 5baud init:
    ID : !pE`h , h`Ep!

    Read diagnostic faultcodes :
    Bytes received: 0F 27 17 55 7D
    DTC: 0x0F = 15
    state : 1
    type : 0x07 Too high value
    condition1 : 0x17
    condition2 : 0x55
    counter : 0x7D

    Clear diagnostic faultcodes :
    ERROR


    już sama identyfikacja komputera jest co najmniej dziwna ale komunikacja była, niestety przy probie kasowania błędu pojawiał się napis ERROR i na tym koniec....dlaczego? zapewne coś źle robiłem, ale próbowałem rożnych kombinacji i zawsze to samo ERROR na końcu.

  8. #388
    glic4
    Gość

    Domyślnie

    Nikt nie zna odpowiedzi, na moje pytanie?

  9. #389
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - airbag
    - podobne problemy miałem jak mostkowałem połaczenia, na jednym ECU dziła a na drugim zrywa transmisje.
    - jesli masz mozliwośc to połacz bez mostkowania.
    - moe jeszcze być, że jest zablokowany ECU od airbaga, czytać to czyta ale zapisać juz nie chce.


    - bufor
    menadzer urządzen | twój port komunukacyjny | właściwości ustawienia portu | zaawansowane | advanced settings a potem to tak jak na zrzucie.
    - dziwne jest to poniewaz domyślnie bufor portu jest ustawiony na 4096.
    - no chyba że to wista .
    - proszę poczytaj temat " Unidiag ależ to bardzo proste", wiele wątpliwości sie wyjaśni.

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 21-04-2009 o 07:06
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #390
    glic4
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki Bubu za pomoc, ale.. te ustawienia, które mi podałeś chyba dotyczą USB, a ja korzystam(czego zresztą nie dodałem, sorry) z RS232. Domyslnie mam ustawioną liczbę bitów na sekunde na 9600, a w opcjach zaawansowanych bufor wysyłu na 14, a odbioru na 16, próbowałem je zmniejszyć do 1, ale nic nie dało. Może Bity na sekundę?

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory